یاحسین
مفید و متنوع
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یاحسین و آدرس hossein54.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رهبری در انتخابات پیش رو (انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی) به چهار ویژگی بسیار مهم و کلیدی و در عین حال بسیار آسان به عنوان نامزد اصلح اشاره فرمودند :

انسانهای صالح را انتخاب کنید ؛ کسانی را انتخاب کنید که :

1⃣ - خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار بدهد.

2⃣ - فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد.

3⃣ - کشور را به دشمن نفروشد.

4⃣ - مصالح کشور را برای رودربایستی این و آن زیر پا نگذارد.


برچسب‌ها:
[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع) ـدشمن, انتخابات, ] [ 17:21 ] [ حسینعلی ]

❎روز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه ۹۴ (درست در آغاز مراسم سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی) آقای هاشمی رفسنجانی در سخنانی بسیار تند و بی سابقه و تفرقه انگیز که قویاً بوی فتنه ای جدید می داد در دفاع غیر قانونی از صلاحیت سید حسن خمینی به نهاد شورای نگهبان حمله کرده و صلاحیت اعضای آن شورا (که صلاحیت هاشمی نیز توسط همان شورا تأیید شده است) را به شدت زیر سؤال برد.!

❎وی با مغالطه ای آشکار از عدم احراز صلاحیت ها با عنوان تحریک آمیز "رد صلاحیت ها" یاد کرده و با "اشبه الناس بخميني" خواندن سید حسن خمینی نیز به تحریک مردم پرداخت.

❎وی در ادامه با بیان این جمله خطاب به شورای نگهبان که "چه کسی به شما اجازه ی قضاوت کردن را داده است" ضمن زیر سؤال بردن وظایف شورای نگهبان و بدهکار معرفی کردن کل جامعه نسبت به خانواده ی حضرت امام خمینی سلام الله علیه ، رسماً شورای نگهبان و سایر نهادها و مراجع قانونی را به عذر خواهی از بیت امام فرا خواند.

✳️در باره ی علل این اقدام هاشمی که کاملاً مشابه نامه ی توهین آمیز و بدون سلام سال ۸۸ بود (که منجر به تحریک سران فتنه و شکل گیری فتنه ای بزرگ شده و خسارات فراوان و غیر قابل جبران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و طمع دشمنان نظام و دخالتهای آشکار دشمنان قسم خورده ی اسلام و ايران و در صدر آنان شیطان بزرگ را در پی داشت) ، گمانه زنی های فراوانی وجود دارد و صاحب نظران بر این عقیده اند که این سخنان نیز نسخه ی به روز شده ی همان نامه گستاخانه بوده و ظاهراً باید منتظر آثار و عوارض منفی آن باشيم.

✳️آن چه که در ادامه ملاحظه می کنید تنها بخشی از این احتمالات است که مبتنی بر سوابق رنگارنگ قبلی هاشمی و با توجه به نقش پررنگ وی در حوادث و رخدادهای پیشین تهیه و ارائه شده است :


برچسب‌ها:

[ شنبه 17 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع) ـانتخابات, ] [ 17:16 ] [ حسینعلی ]

 

افسران - تصویری که داغ دل آمریکایی‌ها را تازه کرد

سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگ‌داران متجاوز آمریکا در محدوده‌ی جزیره‌ی فارسی، اقدام شجاعانه و به‌هنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا نائل شدند.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع) ـرهبری، بصیرت، سپاه, ] [ 19:34 ] [ حسینعلی ]

 

مراسم تشییع پیکر امیر سرلشکر سلیمی ، فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش، دریابان شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهان نیروهای ارتش و دیگر مسئولان و فرماندهان عالی رتبه کشوری و لشکری حضور دارند.
پیکر این امیر سرافراز و خستگی ناپذیر به سمت قطعه 70  بهشت زهرا تشییع خواهد شد.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 19:29 ] [ حسینعلی ]

با این که اکنون برجام در آستانه ی اجرایی شدن قرار دارد و تا کنون تمامی انتقادات دلسوزانه منتقدین توافق هسته ای به هیچ انگاشته شده و اهمیتی برای آنها قائل نگشته است باز هم یادآوری ایرادات جدی برجام خالی از لطف نیست چرا که با وجود این یاد آوری ها نسل های بعدی متوجه خواهند شد ؛ که بودند افرادی که مداوم تذکر و هشدار می دادند اما مسئولین مربوطه گوششان بدهکار این تذکرات نبود و میدانستند ممکن است چه پیش بیاید اما سهل اندیشی و بیخیالی را پیش گرفتند.

برجام علاوه بر ایرادات جدی ای که در زمینه ی محدودیت های هسته ای و عدم احقاق حقوق ملت دارد و نیز مشکلاتی از قبیل باقی ماندن ساختار تحریم ها و به کار گرفته شدن مکانیزم ماشه در بازگشت آنی و سریع تحریم ها ، دارای خلع های امنیتی و نظامی نیز می باشد و علاوه بر تمامی این ها زمینه ی نفوذ دشمن در عرصه های مختلف را نیز فراهم می کند. در این مطلب مطلقا قصد ورود به بحث تخصصی هسته ای را نداریم چرا که نه در حوزه ی کاری و مطالعاتی ماست و نه لازم است موازی کاری شود. پیش از این نیز بار ها توسط افراد نخبه و کارشناس امور تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفته . (کلیک کنید)

همچنین قصد بررسی خلع های امنیتی و نظامی موجود در برجام را نیز نداریم چرا که این مباحث قبلا مطرح شده و از آنجا که امنیت ملی در گیر و دار آن است ، مسئولان مربوطه مطمئنا طرح و چاره ای برای آن اندیشیده اند . در این مطلب تنها میخواهیم به موضوع نفوذ دشمن در ارکان و عرصه های مختلف جمهوری اسلامی بپردازیم. نفوذی که تا کنون رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای به کرات به آن اشاره کرده اند و نسبت به آن هشدار های جدی داده اند. عرصه ی اقتصادی ، عرصه ی سیاسی و عرصه ی فرهنگی سه مجرایی ست که باید نسبت به آن توجه کافی داشت تا مبادا دشمنان ایران عزیز از فرصتی که برجام برایشان پدید آورده استفاده کنند و پروژه ی نفوذ را رغم بزنند.

پیش از شروع اصل مطلب خوب است ابتدا مروری داشته باشیم بر بخشی از سخنان حسن روحانی در فصلنامه راهبرد  سال ۸۵ که تحت نظر ایشان در مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده است ؛

بعد از کشف نفت در ایران و جایگاه ارزشمندی که نفت در اقتصاد جهانی پیدا کرد ، همواره ایران به عنوان کشورذ نفت شناخته میشد . یعنی اگر در جهان از ایران نام برده می شد عمدتا با چهره ی یک کشور نفتی بود. البته شاید بعد از پیروزی انقلاب مقداری چهره ی ایران تغییر کرد و به جای اینکه ایران را صرفا به عنوان کشور نفت بشناسند ، ایران را به عنوان کشور انقلاب با نظام اسلامی شناختند. البته دشمنان ما هم سعی می کردند تا ایران را به عنوان کشوری که مرکز صدور انقلاب و یا صدور خشونت و یا احیانا مرکز صدور تروریسم است ، معرفی کنند …

… یکی از مباحث مهم و زیر بنایی در کشور ما و سایر کشور ها این است که آیا استراتژی ملی باید بر تامین قدرت ملی و به دست آوردن قدرت و تامین آن باشد و یا ثروت ملی باشد. یعنی اولویت با قدرت ملی ست و یا ثروت ملی؟ … آیا می خواهیم فضای ایران در روابط بین الملل همچنان فضای امنیتی باشد یا روزی می خواهیم به فضای سیاسی و سپس فضای اقتصادی برسیم. ایامی که تیم مذاکره کننده ی هسته ای قبلی با اروپا مذاکره می کرد ، یکی از اهدافش این بود که در کنار حفظ و نگه داری فن آوری هسته ای ، به روابط جامع اقتصادی با اتحادیه اروپا برسد و فضای امنیتی را به تدریج به فضای سیاسی – اقتصادی تبدیل نماید. امروز هر قرارداری که میخواهیم با یک شرکت خارجی منعقد نماییم ، بحث ریسک مطرح است . اگر بحث سرمایه گذاری خارجی مطرح است و با مشکل مواجهیم به این دلیل است که جهان ، فضای کشور ما را امنیتی می بیند ما همواره هزینه ی بسیار بالایی را از لحاظ اقتصادی پرداخت می کنیم. سوال این است که بخض اقتصادی ما تا کی میخواهد برای بخش سیاسی و امنیتی یارانه پرداخت کند؟ آیا زمان آن نرسیده که فضای کشور را عوض کنیم و این همه یارانه برای این فضاء پرداخت نکنیم؟ …


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 10 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 17:48 ] [ حسینعلی ]

در سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94، اقتدار موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد به نمایش درآمد.
، امیر دریادار دوم موسوی گفت: از یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش امروز به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح کروز نور اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این مأموریت را به انجام رساندند.

وی افزود: همچنین در سومین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 موشک های نور که اخیراً پس از ارتقا دقت و برد  به این نیرو تحویل شده است از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به هدف ها اصابت کرد.

سخنگوی رزمایش اذعان داشت: یگان های شناور نیروی دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن در این روز از رزمایش اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح های ضد هوایی موجود در این یگان ها کردند.

سخنگوی رزمایش تصریح کرد: علی رغم اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملاً موفقیت آمیز انجام شد.


برچسب‌ها:
[ شنبه 10 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 17:47 ] [ حسینعلی ]


1⃣پنجمین  انتخابات خبرگان رهبری در 7 اسفند سال 94 نقطه عطف اتفاقات غیر منتظره ای خواهد بود که بر آینده ی حوزه های علمیه تأثیر ویژه ای خواهد گذاشت

2⃣این اولین باری است که در عرصه رقابت های انتخاباتی خبرگان رهبری با پدیده ی جدیدی به نام تأثیر اجازه های اجتهاد برای نامزدهای خبرگان مواجه شده ایم.

3⃣موضوع تأیید صلاحیت ثبت نام کنندگان در انتخابات خبرگان رهبری بر اساس اخذ تأییدیه های مراجع که بر خلاف نص صریح قانون اساسی است در بین سیاسیون و بعضاً علمای حوزه های علمیه طرفداران قابل توجهی نیز پیدا کرد ؛ اگر چه طرفداران این نظریه غیر قانونی به هیچ وجه قابل مقایسه با کثرت مخالفان آن نبوده است.

4⃣اما آن چه که در این مطلب کوتاه موضوع اصلی بحث است تأثیرات ناخوشایندی است  که این نظریه بر آینده ی حوزه های علمیه خواهد گذاشت به طوری که پیش بینی می شود که در آینده ی نه چندان دور با خیل عظیم مراجع (بعضاً غیر مهذب و به اصطلاح اجازه ای) مواجه خواهیم بود که نظام تقلید را نیز دچار تحول خواهد نمود.

5⃣برخی از کارشناسان علوم و معارف دینی و حوزوی بر این باورند که ظهور حجم گسترده ی مراجع تقلید و چاپ ده ها رساله ی عملیه منجر به نوعی بیثباتی در حوزه ها شده و شیرازه ی امور دینی را از هم خواهد گسست.


برچسب‌ها:

[ شنبه 10 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 17:45 ] [ حسینعلی ]

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادآور مبارزه ملت غیور ایران با استکبار جهانی و نفی بندگی و سرسپردگی به قدرت های شرق و غرب عالم است، استکبار که خوی درنده خویی خویش را بارها و بارها به ملت های آزاده و آزادی خواه جهان نشان داده است گاه برای تزویر و ریا دم از مذاکره و گفتگو می زند؛ گفتگویی که جز باج خواهی و نفی استقلال ملت ها ارمغانی نخواهد داشت؛ رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله درباره این رابطه فرمودند: «هرکسی بخواهد سلطه آمریکا را مجدداً برقرار کند و برای جلب رضایت آمریکایی ها از منافع ملی، پیشرفت کشور و استقلال ملی صرفنظر کند ملت گریبان او را می گیرد و بنده هم اگر خلاف این خواست عمومی حرکت کنم مورد اعتراض مردم واقع می شوم[1]

1- علت قطع رابطه

خوی استکباری آمریکایی

وضع کنونی - یعنی قطع رابطه ی ما با آمریکا - اول این را بیان می کند که این وضع، نتیجه ی رفتار و وضع طبیعی استکبار آمریکایی است؛ در واقع، نتیجه ی مظلومیت ملت ایران است. حرف دوم این است که مذاکره با آمریکا، هیچ فایده ای برای ملت ایران ندارد. حرف سوم این است که مذاکره و رابطه ی با آمریکا، برای ملت ایران ضرر دارد.[2]

اسلامیت نظام

حالا یک کشوری در همه ی زمینه ها - در زمینه ی اقتصادی، صادرات، واردات، در زمینه ی سیاستهای فرهنگی، در زمینه ی رابطه با کشورهای دنیا - حرف آمریکا و دستور آمریکا و امر و نهی آمریکا را به حساب نیاورد، این خیلی برای استکبار سخت است. با ایران دشمنی شان بر سر این است و همه ی حرفهای دیگر بهانه است. حالا ما چرا زیر بار آمریکا و هیچ ابرقدرت دیگری نمی رویم؟ چون مسلمانیم.[3]

2- استقبال از قطع رابطه

از روزی که این مردک ساده دل بی تجربه ی خام بازی خورده با افتخار اعلام کرده است که می خواهد روابط اقتصادی آمریکا را با ایران ممنوع کند، بنده از ته دل خوشحال شدم؛ از چند جهت: اولًا اینها تا حالا مرتب با سالوس و ریا، کار می کردند که بعضی گوشه و کنار می گفتند: اینها اینقدر هم با ما دشمن نیستند. آخر، وقتی شما می گویید «مرگ بر آمریکا» این شعار بد است، عیب است و زشت است. می خواستند این فریاد «مرگ بر آمریکا» را که مردم ما از ته دلشان بیان می شود - آن را - در گلوها خفه کنند.حالا دیگر مردم وقتی که در مقابل یک چنین صراحتی قرار گرفتند، در هر جای کشور هستند، راحت فریاد دلشان را می کشند و فریاد می زنند: «مرگ بر آمریکا».[4]

3- ضرر رابطه با آمریکا

رابطه و مذاکره، برای ملت ایران و برای نهضت جهانی مضر است.اولین ضرر این است که آمریکایی ها با ورود در این میدان، این طور تفهیم خواهند کرد که جمهوری اسلامی از همه ی حرفهای دوران امام و دوران جنگ و دفاع مقدس و دوران انقلاب صرف نظر کرده و گذشته است. اولین چیزی که آمریکایی ها ادعا می کنند، این است. اولین مطلبی که در دنیا شایع می کنند، این است که انقلاب اسلامی تمام شد و پایان گرفت؛ با اینکه الان، هیچ چیز نشده، همین حرف ها را زمزمه می کنند!

4- مزایای قطع رابطه

به برکت رهبری های امام خمینی، جمهوری اسلامی ایران در مدت 15 سال قطع رابطه با آمریکا رشد بسیار کرده و موفّقیت های بزرگی داشته است که قطعاً اگر با آمریکا رابطه داشتیم، نمی توانستیم این گونه موفّق عمل کنیم.[5]

اینجا مملکتی بود که هواپیمای آمریکایی، داخل ایران خلبان داشت، پرواز می کرد، همافر و افسر فنی تعمیرش می کردند؛ اما هیچ کدام جرأت نداشتند ابزار این هواپیما را باز کنند و ببینند چه شکلی است - اسمش هم تعمیرکار بود. وقتی ابزارش خراب می شد، باید به آمریکا می بردند و آن جا تعمیر می کردند و بر می گرداندند. اجازه ی تعمیر ابزار هواپیمای آمریکایی به تعمیرکار ما - که با آن هواپیما سر و کار داشت - داده نمی شد.

در این کشور همین نیروهای مسلح، همین مردم توانستند به برکت همان تحریم ها و به برکت همان جلوگیری ها این پیشرفت عظیم را در این زمینه پیدا کنند.[6]

5- نفی قیمومیت آمریکا

آمریکا برقراری رابطه با ایران را مشروط به دست برداشتن ملت ایران از مواضع اصولی خود کرده است، که یکی از این اصول، عدم دخالت قدرتهای استکباری در امور ملت ایران است. آنها باید بدانند که ملت بزرگ ایران دارای فرهنگی کهن و سوابقی درخشان و تاریخی است و با عبور از مشکلات بزرگ، همچون پولاد آبدیده ای شده است که هرگز قیمومیت آمریکا و قدرتهای استکباری را نخواهد پذیرفت. [7]

6- ضرر مذاکره

مذاکره با سلطه گری مانند آمریکا از رابطه بدتر است؛ ضرر رابطه سیاسی در مجموع به اندازه ضرر مذاکره نیست، و اگر در رابطه اندک فایده ای نیز وجود داشته باشد، به قدر مذاکره نیست؛ اما مضار رابطه در مذاکره هست. مذاکره سیاسی با آمریکا برای سیاست، فرهنگ، روحیه مردم و عمق استراتژیک نظام در خارج از کشور مضر است و برای تداوم این راه ضرر دارد؛ بنابر این ما مذاکره را از آغاز نفی کرده و اکنون نیز آنرا نفی می کنیم.[8]

7- اهداف آمریکا از گرایش به مذاکره

1- نیرنگ

اظهارات ریاکارانه آمریکا در ابراز تمایل به برقراری رابطه با ایران، به معنای پذیرفتن اشتباهات گذشته و یا تعهد نسبت به اصلاح رفتار خود در آینده نیست؛ بلکه یک اقدام فریبکارانه و شیطانی است.[9]

بله، به زبان می گویند که ما می خواهیم روابط خود با جمهوری اسلامی را حسنه کنیم؛ اما آنها در این حرف صادق نیستند. مرتب از رئیس جمهور آمریکا سئوال می کنند که نظر شما راجع به روابط با جمهوری اسلامی چیست؛ او هم می گوید ما جداً اصرار داریم که روابطمان را با ایران حسنه کنیم! این حرف، یک حرف غیر صادقانه است.[10]


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 10 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 17:37 ] [ حسینعلی ]

 

  سید حسین خمینی بزرگترین نوه امام و فرزند آیت الله شهید سید مصطفی خمینی است او کسی است که با کارهای عجیبش مردم ایران را برای اتفاقات عجیب آماده کرد ! 

 

  

جلود نخست وزیر لیبی به تهران آمده بود شهید چمران به خاطر دست داشتن لیبی در ربوده شده امام موسی صدر از جلود خواست که برگردد سید جوانی به چمران نزدیک شد و سیلی محکمی در گوش او زد و گفت « اینجا مملکت بابای منه شما اگه ناراحتی می تونی بری همون لبنان زندگی کنی 1 »

 

اختلاف منافقین و جریان بنی صدر روز بروز با امام و یاران امام بیشتر می شد و سید حسین روز بروز بیشتر از قبل در برابر بهشتی و رجائی و باهنر و خامنه ای و هاشمی و دیگران موضع گیری میکرد  تا جائی که : در سال 59 وقتی سید حسین خمینی می رود در مشهد به نفع بنی صدر سخنرانی می کند. مردم به او حمله می آورند و می خواستند سید حسین خمینی را بزنند و ایشان که مسلح بوده، سلاح کمری داشته، دست به سلاح کمری اش می برد، بچه های کمیته جلوی او را می گیرند می برندش در یک اتاق دیگر. از همانجا مسئولین کمیته تماس می گیرند با دفتر امام. پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده مردم به او هجوم آوردند دست به اسلحه برده ما چه کار کنیم. امام به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند. آقای اشراقی به دفتر می آید و از طریق آقای رحمانی که بعدها نماینده امام در نیروی انتظامی شدند، از طریق ایشان به بچه های کمیته پیغام می دهند. ولی بخش دوم پیام امام را آقای اشراقی نمی دهد و فقط می گوید امام گفته آقای سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود. وقتی ایشان پیش امام بر می گردد امام می پرسد شما دستور من را ابلاغ کردی. ایشان می گوید بله. امام گفت آقای اشراقی کامل ابلاغ کردی؟ آقای اشراقی که نمی توانسته دروغ بگوید می گوید نه من قسمت دومش را نگفتم. امام به آقای اشراقی می فرمایند بر می گردی مجدد تلفن می زنی و هر دو قسمت پیام من را می دهید. سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش زد با تیر او را بزنید.2

حضرت امام در نامه ای خطاب به سید حسین خمینی که متن آن درجلد14صحیفه نورآمده است با انتقاد شدید از وی، نوشته اند: «پسرم حسین خمینی! جوانی برای همه خطرهایی دارد که پس از گذشت آنها انسان متوجه می‌شود . من میل دارم کسانی که به من مربوط هستند در این کوران‌های سیاسی وارد نشوند؛ من امید دارم که شما با مجاهدت در تحصیل علوم اسلامی و با تعهد به اخلاق اسلامی و مهار کردن نفس اماره بالسوء، برای آتیه مورد استفاده واقع بشوی؛ من علاوه بر نصیحت پدری پیر، به شما امر شرعی می‌کنم که در این بازی‌های سیاسی وارد نشوی و واجب شرعی است که از این برخوردها احتراز کنی؛ من به شما امر می‌کنم به حوزه علمیه قم برگرد و با کوشش، به تحصیل علوم اسلامی و انسانی بپرداز3 » 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

افسران - نظر امام در مورد تعدد کاندیدا


برچسب‌ها:
[ جمعه 9 بهمن 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ امام(ره)، تصویر, ] [ 21:20 ] [ حسینعلی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 4175
تعداد مطالب : 518
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Up Page