یاحسین
مفید و متنوع
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یاحسین و آدرس hossein54.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - آدم های خوبی بودند؛ اما لغزیدند...


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ امام خامنه ای ، لغزیدن ، بصیرت, ] [ 20:5 ] [ حسینعلی ]

 

افسران - آدم های خوبی بودند؛ اما لغزیدند...


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ امام خامنه ای ، لغزیدن ، بصیرت, ] [ 20:3 ] [ حسینعلی ]

«ارتش به کسانی هم که خیال خام در سر دارند هشدار جدی می‌دهد که در صورت هر گونه اقدام احمقانه علیه ایران با پاسخ جدی و کوبنده نیروهای مسلح این کشور همراه خواهند بود.»

افسران - پاسخ تند و کوبنده ایران به داعش

 

امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه بازدید از منطقه یال‌عباس تربت جام محل برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله 3 در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات در فضای جنگ‌های نیابتی مواجه هستیم که بازیگران آن گروه‌های تکفیری هستند. فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در راستای مقابله با دشمن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکتیک‌ها و سلاح‌های مجهزی را پیش‌بینی کرده و در همین راستا اولین رزمایش محمد رسول‌الله ماه گذشته در غرب کشور توسط یگان‌های واکنش سریع برگزار شد و پس از شناخته شدن نقاط ضعف و قوت این رزمایش در منطقه شرق کشور در 2 قالب دفاعی و امنیتی و متناسب با فضای امنیتی کشور برگزار می‌شود. پوردستان خاطرنشان کرد: تلاش ما انجام رسالتی که در بحث حفاظت از مرزها بر عهده داریم بوده است.


برچسب‌ها:

روستای سرتنگ ‌لیراب از توابع استان کهگیلویه‌ و بویراحمد دارای ۳۰ خانوار و یک مدرسه ابتدایی چند پایه است . روستای سرتنگ لیراب ۱۷ دانش‌آموز در مدرسه‌ای به نام شهید لاجوردی دارد که در بدترین شرایط به تحصیل می‌پردازند تا جایی که حتی از داشتن یک تخته‌سیاه سالم و درست و حسابی محروم هستند.

 

آموزگار مدرسه تک کلاس شهید لاجوردی سرتنگ لیراب اظهار کرد: روستای سرتنگ‌لیراب فاقد برق، جاده و آب آشامیدنی است و ارتباط تلفن ثابت و همراه که دیگر هیچ. وی افزود: دانش‌آموزان این مدرسه یک کلاسه از ۶ دانش‌آموز پسر و ۱۱ دانش‌آموز دختر تشکیل شده و آنها در سال تحصیلی جدید حتی از داشتن تخته سیاه محروم هستند. محل تحصیل این کودکان در ساختمانی ساخته شده از گل و سنگ و بسیار قدیمی است. با وجود اینکه ساختمان مدرسه شهید لاجوردی لیراب در حال تخریب و قابل استفاده نیست اما دانش‌آموزان این روستا مهرماه امسال را با شوق خاصی شروع کردند. فضای کلاسی که دیدن وضعیت آن، قلب‌ها را آزرده می‌کند که تاکنون خیر و مسئولی که بتواند شرایط سخت این کودکان را درک کند، وجود ندارد. دانش‌آموزانی که به دلیل نبود برق از نور پنجره‌ برای روشنایی فضای کلاس خود بهره می‌برند و سقف چوبی که باید دید با وضعیت موجود زمستان امسال دوام می‌آورد یا نه. پنجره مدرسه از سوراخ کوچکی ساخته شد که روشنایی از آن استفاده می‌شود آیا در فصل سرد زمستان هم باید باز باشد، حقیقتاً که چنین نخواهد بود چراکه دانش‌آموزان در سرمای زمستان باید قبل از آن‌که به نور بیندیشند فضای کلاس خود را گرم نگه دارند.

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع)ـ مدرسه , گزارش تکان دهنده , محرومیت , ] [ 19:52 ] [ حسینعلی ]

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا"امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد. 

"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود ؛فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع), ] [ 19:48 ] [ حسینعلی ]

 

امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم افتتاح کارگاه کارآفرینی شهرک شهید رسولی ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های ساکن این شهرک برگزار شد، گفت: اشتغال جوانان و آسان سازی ازدواج از مسائل مهم امروز جامعه ما است.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ محمودی ضمن تشکر از دست اندرکاران این فعالیت، حمایت کامل مجموعه ستاد ارتش از توسعه فعالیت کارگاه های کار آفرینی را اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه ما چند دغدغه وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره فرموده اند که ایجاد اشتغال برای جوانان و آسان سازی ازدواج جزو همین دغدغه هاست. لذا باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد و واقعا جای تشکر و قدردانی دارد از افرادی که در این طرح فعال بوده اند.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ اشتغال، جوانان، ازدواج، ارتش, ] [ 19:44 ] [ حسینعلی ]

 

افسران - ......


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع), ] [ 19:41 ] [ حسینعلی ]

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

 امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نزاجا با اشاره به نقش تعیین کننده درجه داران در تربیت جوانان کشورمان گفت: تعداد زیادی از جوانان ایران اسلامی تحت مدیریت درجه داران و افسران قرار می گیرند و اگر افسران و درجه داران تربیت صحیح و اسلامی داشته باشند، جوانان خوبی را به جامعه تزریق خواهند کرد و این پیامدهای ارزشمندی خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار داشت: اگر مردم فرزندان خود را با خیال آسوده به سربازی بفرستند؛‍‍ یعنی درجه داران ارتش مربیان خوبی برای فرزندان آنان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: بزرگترین دستاورد ارتش برای ایران اسلامی امنیت و بازدارندگی می باشد و امروز که تمام منطقه در آتش فتنه می سوزد، ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است و دشمنان می‌دانند اگر کسی کوچکترین خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد سازد باید انتظار محکم‌ترین پاسخ‌ها را داشته باشد.

امیر سرتیپ موسوی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ایمان، دین، علم، مهارت و انضباط؛ برای یک نظامی امتیاز بوده و نرده‌بان اصلی رشد و ترقی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است


برچسب‌ها:
[ شنبه 23 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع), ] [ 21:54 ] [ حسینعلی ]

 

امیر سرلشگر ستاد عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرلشگر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش در این بازدید که با حضور امیر سرتیپ خلبان دره باغی، فرمانده آماد و پشتیبانی آجا، امیر سرتیپ خلبان علیرضا، برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی انجام شد،  ضمن حضور در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هوایی شهید ستاری به بررسی میزان پیشرفت علمی و دستاوردهای تحقیقاتی دانشکده ها پرداخت.

وی نحوه تدریس و گذراندن واحدهای درسی دانشجویان را بررسی کرده و در جریان میزان رضایت دانشجویان از شیوه تدریس اساتید قرار گرفت.

فرمانده کل ارتش همچنین به صورت چهره به چهره با تعدادی از دانشجویان گفت وگو کرد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آن ها، دستورات  لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات صادر کرد.


برچسب‌ها:
[ شنبه 23 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ نیروی هوایی، ارتش، بازدید, ] [ 21:39 ] [ حسینعلی ]

افسران - تـــــرک هرگناه = برداشتن یک قدم در مسیر ظهـــــور ...

 

دیدار دانشجوی مشروب خور با ایت الله بهجت(ره) و لبخند امام زمان(عج)...
■■■■■

دانشجو بود...
دنبال عشق و حال،
خیلی مقید نبود،
یعنی اهل خیلی کارها هم بود،
تو یخچال خونه ش مشروب هم میتونستی پیدا کنی...
از طرف دانشگاه اردو بردنشون قم...
قرار شد با مرحوم آیت الله بهجت(ره)هم دیدار داشته باشن...
از این به بعد رو بذارید خود حمید براتون تعریف کنه...


برچسب‌ها:
[ شنبه 23 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ شراب، جوان, ] [ 21:23 ] [ حسینعلی ]

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درجمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان گفت: بدانید تا شما رزمندگان جان برکف زنده اید و این گونه در خط ولایت ایستاده اید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی ایران را نخواهد کرد.

امیردریادار حبیب اله سیاری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی در جمع کارکنان مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان موقعیت جغرافیایی، منابع غنی و اسلامی بودن را موجب خصومت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

دریادار سیاری با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور جوانان این مرز و بوم را بسیار با اراده و ولایت مدار برشمرد و افزود: ما در مرکز منابع نفت و گاز جهان هستیم و از قبل انقلاب هم دشمنان چشم طمع به این منابع دوخته بودند ولی با پیروزی انقلاب دلیل دیگری نیز اضافه شد و آن هم اصلی ترین دلیل تشکیل حکومت اسلامی بواسطه شعارش یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، یعنی که ما زیر بار ظلم نمی رویم و مستقل هستیم ، استکبار هم با هرکشور استقلال طلبی، دشمن است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دویست هزار شهید ما برای دفاع از کشور و ناموس و برای آزادی و استقلال و اسلام جان دادند و امروز نوبت شماست با سرلوحه قرار دادن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و البته راه ما راه حسین است.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا می فرمایند اگر دشمن به کشور ما چپ نگاه کند با تیزی خشم جوانان روبرو می شود تصریح کرد: بدانید که تا شما زنده اید و این گونه در خط هستید هیچ دشمنی جرأت تجاوز به سرزمین اسلامی مارا نخواهد کرد.


برچسب‌ها:
[ شنبه 23 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ ارتش، نیروی دریایی، دشمن, ] [ 21:21 ] [ حسینعلی ]

 

دعای پیامبر (ص) برای درخت خشکیده

دعای پیامبر (ص) برای درخت خشکیده

 

اي ياران اين چوبي بود كه نه او را ثواب است و نه عقاب ولي آن جهان را به اين جهان مي‌گزيند.

چون پيامبر ـ صلّي الله عليه و آله ـ از مكه به مدينه تشريف آوردند در آن مكان درخت خرمايي بود كه خشكيده بود آن حضرت هنگام موعظه كردن به آن درخت تكيه مي‌كردند، روزي حضرت به اصحاب فرمودند:

جائي را بسازيد تا تكيه‌ام بر آن باشد و در آنجا بنشينم.

اصحاب منبري ساختند به سه پله، حضرت بالاي منبر نشستند، چون حضرت خطبه مي‌خواندند، ناله‌اي از آن چوب خشك كه اول تكيه گاه آن حضرت بود بلند شد مثل شتري كه براي بچه‌اش مي‌نالد آن درخت خشك ناليد، همه مسلمان‌هايي كه حاضر بودند شنيدند و همه به گريه درآمدند.

رسول اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ خطاب به درخت فرمود:
اي چوب ضعيفم و نمي‌توانم بر پا بايستم اكنون چه مي‌خواهي اگر مي‌خواهي دعا كنم تا حق تعالي تو را تازه و تر گرداند و تا قيامت تازه بماني و مسلمانان از تو ميوه بخورند و اگر مي‌خواهي درختي باشي در بهشت.

درخت گفت: يا رسول الله دنيا را نمي‌خواهم چون دوامي ندارد، بهشت را مي‌خواهم كه ملك جاويداني است و هرگز زوال ندارد تا دوستان خدا از من ميوه تناول كنند.

رسول اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ باز به منبر تشريف بردند و دعا كردند پس فرمودند:

اي ياران اين چوبي بود كه نه او را ثواب است و نه عقاب ولي آن جهان را به اين جهان مي‌گزيند.


برچسب‌ها:
[ شنبه 23 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع), ] [ 21:19 ] [ حسینعلی ]

افسران - آقا ، عاشق خسته دلت باز کمی غمگین است  ای وای، غم دوریتان وای عجب سنگین است  السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ امام رضا ، قریب القربا ، مشهد, ] [ 12:11 ] [ حسینعلی ]

 

سرلشکر جواد فکوری در ۱۷دی ماه ۱۳۱۷در در محله چرنداپ شهر تبریز به دنیا  آمد.

وی پس از اتمام تحصیلات متوسطه وارد دانشکده خلبانی شد و این دوره را با موفقیت به پایان رساند.

دوره‌های تکمیلی خلبانی، مدیریت خلبانی (اف4)، فرماندهی گردان هوایی و فرماندهی ستاد را با موفقیت طی کرد.

شهید سرهنگ فکوری در تمام دوران خدمتش در ارتش به عنوان فردی مذهبی و قاطع شناخته می‌شد و به همین علت پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌ها و پست‌های زیر را به عهده داشت.

فرماندهی پشتیبانی پایگاه دوم شکاری، فرماندهی پایگاه دوم شکاری، فرماندهی پایگاه یکم شکاری،‌ معاون عملیاتی نیروی هوایی و فرماندهی نیروی هوایی. 

 

برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) , ] [ 12:7 ] [ حسینعلی ]

افسران - سخنان مقام معظم رهبری را حتما گوش کنید ،قلب شما را بیدار میکند.افسران - سخنان مقام معظم رهبری را حتما گوش کنید ،قلب شما را بیدار میکند.

 

 گفتاری از شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده
سخنان مقام معظم رهبری را حتما گوش کنید، قلب شما را بیدار می کند و راه درست را نشانتان می دهد.
فرمانده ایرانی گردان عمار تیپ فاطمیون در سوریه با نام جهادی سید ابراهیم


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ شهید، سوریه، مدافعان حرم, ] [ 12:4 ] [ حسینعلی ]

افسران - چقدر صحبت های مقام معظم رهبری .................


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ بصیرت, ] [ 12:1 ] [ حسینعلی ]

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکیل دوره رزم مقدماتی مشترک درجه داری ارتش جمهوری اسلامی ایران برکات بسیاری برای کشور و ارتش دارد.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نزاجا با اشاره به نقش تعیین کننده درجه داران در تربیت جوانان کشورمان گفت: تعداد زیادی از جوانان ایران اسلامی تحت مدیریت درجه داران و افسران قرار می گیرند و اگر افسران و درجه داران تربیت صحیح و اسلامی داشته باشند، جوانان خوبی را به جامعه تزریق خواهند کرد و این پیامدهای ارزشمندی خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه اظهار داشت: اگر مردم فرزندان خود را با خیال آسوده به سربازی بفرستند؛‍‍ یعنی درجه داران ارتش مربیان خوبی برای فرزندان آنان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: بزرگترین دستاورد ارتش برای ایران اسلامی امنیت و بازدارندگی می باشد و امروز که تمام منطقه در آتش فتنه می سوزد، ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است و دشمنان می‌دانند اگر کسی کوچکترین خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد سازد باید انتظار محکم‌ترین پاسخ‌ها را داشته باشد.

امیر سرتیپ موسوی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ایمان، دین، علم، مهارت و انضباط؛ برای یک نظامی امتیاز بوده و نرده‌بان اصلی رشد و ترقی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ رزم مقدماتی، ارتش، جوانان, ] [ 11:57 ] [ حسینعلی ]

افسران - 24 سال خدمت.......کمی منصف باشیم

 

مقداری انصاف هم چیز بدی نیست


برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ فیتیله، خدمت، تصویر, ] [ 11:54 ] [ حسینعلی ]

بزرگواران توجه داشته باشیم

 حال در فـضـای مـجـازی که اینقدر رابطه‌ها تنگاتنگ و به عبارتی بدون مرز شده مسئله حیا و حجاب چگونه تفسیر می‌شود؟ 


حجاب را می‌توان در حجاب نگاه، حجاب گفتار، حجاب رفتار، حجاب فیزیکی بدن و حجاب قلب تفسیر کرد. 
 اگر در دنیای واقعی تا به حال با هیچ نامحرمی هم‌کلام نشده‌ایم ، چت با نامحرم در اینترنت برای شخص خودمان یک نوع هنجارشکنی به حساب می‌آید.

اگر در زندگی دوست نداریم کسی عکس هر چند با حجابمان را نداشته باشد، با گذاشتن تصویرمان در پروفایل، برخلاف عرف خودمان عمل کرده‌ایم و این عمل ممکن است به لغزش‌های عملی منجر شود.

‌باید به خودمان یاداوری کنیم نامحرم نامحرم است....
خواهرم عکس پروفایلت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟
و تو ای برادرم حرفهایت بادختران اددلیستت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟؟

ایا مرز بین محرم ونامحرم راحفظ کرده اید؟؟؟

درست است که اینجاهمه چیز مجازیست....
همه چیز...

امااینجاهم نامحرم،نامحرم است.

نکند حضورت و ارتباطت  آنگونه باشدکه نباید...
ویاحرفهایت آنگونه باشدکه نباید...

آری اینجا محیطی مجازیست...محیطی بی حد و مرز

اما خدایش همان خدای همیشگے ست

اندکی لازم است....حواسمـان باشد ؛

 

اینترنت و چت، و آزادی بی حد این دنیای مجازی
نه محرمیت ایجاد میڪند و نه باعث شکستن حد مرز ها می شود

اين يه تلنگره هم براى خودم هم براى بقيه...

راستش را بخواهی ...
.
همه چیز از آنجایی شروع می شود ک چشمت را فدای نظرت کنی...
.
این چشم های خاکی یک روز بالاجبار هم که شده بسته می شود...
اما چشمت...تازه آن روز باز می شود...
.
آنوقت تویی و دنیایی از مردمک هایی ک از چشمت طلب دارند...



برچسب‌ها:
[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ حیا و حجاب , فضای مجازی , چت , اینترنت, ] [ 11:51 ] [ حسینعلی ]

افسران - شهید سید مرتضی آوینی..

 


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ شهید آوینی، تصویر, ] [ 17:15 ] [ حسینعلی ]

افسران - بدهکارت هستم...


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ خدا ، نعمت ، بدهکار بودن ، قدردانی, ] [ 17:12 ] [ حسینعلی ]

افسران - اعدام آیت الله؛ خودکشی سیاسی آل سعود

 

...آل سعود تصور می کنند که این اقدام، نشانگر قدرت آنهاست و پایگاه مردمی، اجتماعی و سیاسی این رژیم نامشروع و غیر مردمی و غیر دموکراتیک در داخل سعودی را تحکیم و تقویت خواهد کرد؛ اما ارزیابی های کارشناسان و تحلیلگران اوضاع، کاملا عکس این برداشت را نشان می دهد و تاکید می کند که اعدام آیت الله، یک اشتباه تاریخی خواهد بود که جبران آن، از عهده سران بی تدبیر و خودرأی و استبدادپیشه کنونی سعودی خارج خواهد بود...


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ آیت الله، آل سعود, ] [ 19:9 ] [ حسینعلی ]

افسران - خودمو میگم...(خدایا پناهم باش)...


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ گناه نکردن ، تقوا ، موقعیت گناه, ] [ 18:59 ] [ حسینعلی ]

افسران - آسوده  خوابیم چون آقا بیدار است


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ آسوده بخوابیم آقا بیدار است , , ] [ 18:56 ] [ حسینعلی ]
افسران - امام خامنه ای: مذاکره با آمریکا ممنوع است

vah2560امام خامنه ای: مذاکره با آمریکا ممنوع است


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ مذاکره با آمریکا ممنوع است, ] [ 18:52 ] [ حسینعلی ]

افسران - اینو می دونستی / پاک شدن سگ

 

سگ یکی از حیووناییه که عین نجاسته و جز تغییر ماهیت پاک نمیشه، ولی بعضی فکر می کنن اگه سگ رو هفت بار بشورن دیگه نجس نیست! در حالی که اگه در هفت دریا هم شسته بشه باز عین نجاسته.


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ سگ، نجس، تصویر, ] [ 18:47 ] [ حسینعلی ]

افسران - افشاگری امام ره برعلیه آمریکا


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ امام خمینی ( ره ) ، کاپیتولاسیون ، امریکا , ] [ 18:44 ] [ حسینعلی ]

افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ امام خمینی (ره ), ] [ 18:40 ] [ حسینعلی ]

به نام خدا

 

مشخصات جديدترين جنگنده فوق‌پيشرفته ايراني + تصاوير

معاون سرمايه انساني وزارت دفاع در تشريح جزئيات جديدترين جنگنده ايراني، آن را يک جنگنده فوق‌پيشرفته دانست که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.
"سردار سيد مجيد مير احمدي" معاون سرمايه انساني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، در تشريح ويژگي‌هاي جديدترين جنگنده ايراني که قرار است در آينده نزديك رونمايي شود، اظهار داشت: اين جنگنده يک جنگنده فوق‌پيشرفته است که مي‌تواند تمام نيازمندي‌هاي نيروهاي مسلح را در صحنه نبرد هوايي پاسخ‌گو باشد.

وي افزود: اين جنگنده داراي قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي فوق‌العاده‌اي است که آن را  با آخرين فناوري‌ها و دستاوردهاي نوين جهان در اين عرصه، همطراز كرده است.

معاون سرمايه انساني وزارت دفاع همچنين از دستيابي به دستاوردهايي زمينه‌ساز براي حضور هرچه بيشتر در "عرصه فضايي" خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه دفاعي حضور قدرتمندانه و توسعه هرچه بيشتر را در دستور کار داريم و به زودي ملت شريف ايران خبر پرتاب "ماهواره‌هاي جديد ايران" را به فضا خواهند شنيد.

تصاوير





















 


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) , ] [ 18:36 ] [ حسینعلی ]

ولادت
عبد صالح خدا « رجبعلی نکوگویان » مشهور به « جناب شیخ » و « شیخ رجبعلی خیاط » در سال 1262 هجری شمسی، در شهر تهران دیده به جهان گشود. پدرش « مشهدی باقر » یک کارگر ساده بود. هنگامی که رجبعلی دوازده ساله شد پدرش از دنیا رفت و رجبعلی را که از خواهر و برادر تنی بی بهره بود، تنها گذاشت.
از دوران کودکی شیخ بیش از این اطلاعاتی در دست نیست. اما او خود، از قول مادرش نقل می‌کند که:


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]
1. اطلاع از غیب و ظهور کراماتحضرت آیت الله بهجت از آن دسته اولیای خداست که بر خلاف غالب مردم که از عالم غیب اطلاعی ندارند، به قدرت خداوند متعال به مقاماتی رسیده که می تواند عوالمی از غیب را مشاهده کند. و شاید کثرت تکرار ذکر« یا ستار » توسط ایشان در خلوت و جلوت، و در حال نشستن و برخاستن از این حقیقت حکایت داشته باشد.


 آیت الله مصباح یزدی در این باره می فرماید: 

« به نظر می رسد ایشان از نظر مراتب عرفانی و کمالات معنوی در مقامی هستند که غالباً عوالمی از غیب را شاهدند. و چه بسا در آن، حقایقی از جمله حقیقت بعضی افراد را آشکارا ( با دیده دل) می بینند، اما چون خود نمی خواهند افراد را این چنین ببینند، غالباً ذکر « یا ستار » را تکرار می کنند و از خداوند می خواهند آنچه را که می بینند بر ایشان پنهان سازد. »

در واقع امثال این امور از جمله کراماتی محسوب می شود که از اولیای خدا صادر می گردد، و ظهور کرامات رهاورد مجاهدت و مخالفت ممتدّ با هوا و هوس می باشد، و آیت الله بهجت شخصیتی است که در طول عمر با قصد خالص و توجه تامّ به حضرت حقّ سبحانه به خودسازی و تهذیب پرداخته است، لذا ظهور کرامات و امور خارق العاده از ایشان امری به دور از ذهن نیست؛ بلکه افرادی که با ایشان مصاحبت دارند نمونه های آن را بالعیان از ایشان مشاهده می‌کنند.

آیت الله مصباح با ذکر چند شاهد مثال در این باره می گوید:
« کسانی که سالیان متمادی با آیت الله بهجت معاشرت داشتند، گاهی چیزهایی از ایشان میدیدند که به اصطلاح «کرامت» و امر خارق العاده است، هر چند طوری برخورد می کردند که معلوم نشود امری که از ایشان به ظهور پیوسته کاملا" یک امر خارق العاده ای است.
که چند نمونه را بیان می کنم:

زمانی که حضرت امام(ره) در تبعید به سر می برند ( گویا در ترکیه بودند)، بسیاری از فضلا و بزرگان علاقمند به ایشان، مورد آزار و اذیت دستگاه قرار می گرفتند. و به محض اینکه کلمه ای می گفتند یا رفتاری از آنها ظاهر می شد، از منبر بازشان می داشتند و آنها را جلب می کردند و مدتها زندان بودند و به جاهایی می بردند که دیگران خبر نداشتند. از جمله یادم می آید زمانی آقای جنتی تحت تعقیب قرار گرفتند و ایشان را گرفتند و به واسطه قرائن همه ما نگران بودیم ایشان را خیلی اذیت کنند. من آمدم خدمت آقای بهجت (حفظه الله تعالی) و جریان را حضورشان توضیح دادم، ایشان تأملی کردند و فرمودند:

« ان شاء الله خبر آزادی ایشان را برای من بیاورید ».

این فرمایش اشاره ای بود به اینکه آقای جنتی به زودی آزاد می شوند و مشکلی نخواهد بود، البته این سخن را ممکن است هر کسی بگوید، اما فرمایش آقای بهجت در آن موقعیت، مژده ای برای ما بود و ما مطمئن بودیم که آقا می دانند که این جریان ادامه پیدا نمی کند و مشکلی پیش نمی آید،؛ ولی مواردی هم بود که مثلاً ما به ایشان عرض می کردیم برای شخصی دعا بفرمایید، ولی آقا چنین چیزی نمی گفتند و شخص مورد نظر نیز به زودی آزاد نمی شد.

نمونه دیگر:
« برای خانواده ای حادثه ناگواری پیش آمده بود، به این صورت که در شب عروسی دشمنان عروس آمده بودند و عروس را از خانه اش دزدیده بودند، و کسی اطلاع نداشت که عروس را کجا برده اند، شب عروسی بود خانواده عروس و داماد جمع شده بودند مراسم عروسی را برگزار کنند و نزدیک غروب دیده بودند عروس نیست خیلی نگران شده بودند و جاهایی را که احتمال می دادند جستجو کرده بودند.
و به هر حال پدر و مادر عروس خیلی دستپاچه می شوند، یکی از دوستان ما که همسایه آنان بود می گوید: من هیچ چاره ای ندیدم، گفتم: می روم خدمت آقای بهجت عرض می کنم ببینم ایشان چه می گویند. با شتاب فراوان و ناراحتی آمدم خدمت ایشان و داستان را گفتم. آقا تأملی کردند و به طور خیلی عادی فرمودند:

« بروید حرم، شاید آمده باشد حرم! »

ایشان بر می گردد و مطمئن می شود که باید همین کار را انجام بدهد، به خانواده عروس اطلاع می دهد و آنها میآیند و در بالا سر حضرت معصومه علیها السلام عروس را پیدا می کنند. حالا جریان چه بوده دقیقاً یادم نیست، ولی هیچ احتمال نمی دادند که بتوانند او را در چنین موقعیتی پیدا کنند. »

نمونه دیگر:
« یکی از دوستان می گفت: خانم من باردار بود و نزدیک ماه رمضان می خواستم به مسافرت بروم. برای خداحافظی و التماس دعا رفتم خدمت آقای بهجت. ایشان مرا دعا کردند و فرمودند:
« در این ماه خدا پسری به شما عطا خواهد کرد، اسمش را محمد حسن بگذارید. » در حالی که آقا علی الظاهر اصلا" اطلاعی نداشتند که خانم من حامله است، و طبعاً راهی برای تشخیص اینکه پسر است یا دختر و در چه تاریخی متولد می شود نبود. اتفاقاً در شب نیمه رمضان بچه ما متولد شد و اسمش را محمد حسن گذاشتیم.

از این گونه امور برای ایشان خیلی ظاهر می شد، اما ابداً ایشان اظهار نمی کنند و همین ها را هم راضی نیستند جایی نقل بشود، ولی برای اینکه مؤمنین بدانند که در این زمان هم خدا به بعضی از بندگانش عنایت دارد و اگر کسانی صادقانه راه بندگی خدا را طی کنند، خدا آنها را راهنمایی می کند؛ که: « والَّذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا: و حتماً آنان را که در راهِ ما تلاش و مجاهدت کنند، به راههای خود هدایت می کنیم. سوره عنکبوت/ 69 »

راه تکامل و انسانیت بسته نیست و در این زمان نیز کسانی که بخواهند راه تقرب خدا را طی کنند، در سایه عنایات ولی عصر(عج) و احیاناً به دست این چنین بندگانی که در بین مردم حضور دارند، می توانند به مراتبی از کمال و قرب خدا نایل گردند. اینها همه برای ما می تواند امید بخش باشد و بر ایمان ما بیفزاید.
اینها حقایق ثابتی است. شوخی نیست، حقایق عینی است که وجود دارد و می توانیم ببینیم و آثارش را درک کنیم و خود را قدری از شیفتگی به دنیا و زرق و برقهای آن رها کنیم و بدانیم که لذت و خوشی منحصر به لذتهای حیوانی و شیطانی نیست. انسان می تواند به کمالاتی و لذتهایی برسد که قابل مقایسه با این لذتهای مادی نیست؛ ولی افسوس که ضعف معرفت و ایمان از یک طرف، و هجوم عوامل شیطان داخلی و خارجی، انسانی و جنّی از طرف دیگر آن قدر زیاد است که کمتر به این گوهرهای گرانبها توجه می کنیم. »

آقای مسعودی نیز در این باره می گوید:
« هر کس به خدمت ایشان برسد، اگر توجه داشته باشد می بیند که ایشان درباره جهت خاصی که در او (مخاطب) وجود دارد بحث می کند. ما وقتی با آقای مصباح درس ایشان می رفتیم غالباً پیش از شروع درس درباره امور سیاسی یا اقتصادی یا امور معیشتی خودمان بحث می کردیم، زیرا آن زمان وضع معیشتی طلاب (ازجمله ما) خوب نبود، وقتی آقا می آمدند بدون هیچ مقدمه درست در همین رابطه بحث می کرد، و ما یقین می کردیم که آقا متوجه هست که ما چه بحث می کردیم. مثلاً وقتی ما می گفتیم: چه کار کنیم؟ وضع زندگیمان بد است، قرض داریم، نان شب نداریم. بلافاصله ایشان وقتی می نشستند می فرمودند: بله، طلاب زمان ما هم وضعشان اینطور بود. نداشتند، گرسنگی می خوردند، ولی صبر می کردند. و حکایتی از زندگی علمای گذشته را در این رابطه نقل می کردند.

به یاد دارم روزی با آقای مصباح گفتگو می کردیم: ما چیزی نداریم و نمی شود همیشه با نان خالی زندگی کرد. ایشان آن روز بعد از جلوس فرمودند: یک روز صبح بچه شیخ مرتضی انصاری(ره) نزد او آمد و گفت: آقا ما هیچ خورشتی نداریم، فقط نان خالی داریم. شیخ فرمود: نان تازه است، معلوم می شود که ایشان تازگی نان را خورشت می دانسته اند.
با بیان این مطلب ما یک مقدار آرام می شدیم که ما حداقل همراه نان، پنیر داریم.

آیت الله شیخ جواد کربلایی نیز می گوید:
« مرحوم آقای حاج عباس قوچانی که از شاگردان مرحوم آیت الله آقای حاج میرزا علی قاضی (ره) بودند در یک جلسه خصوصی بعد از تعریف و تمجید بسیار از آیت الله بهجت، به بنده فرمودند: من در سفر خود به ایران برای تشرف به زیارت امام رضا علیه السلام خدمت آقای بهجت رسیدم و در جلسه خصوصی بعد از اصرار زیاد از ایشان خواستم که درباره حالات شخصی و الطاف حق تعالی نسبت به خودشان و برخی از مکاشفاتشان سخن بگویند. ایشان حدود بیست امر مهم الهی و لطف خاص الهی را که حق تعالی به ایشان عطا فرموده بود برای بنده نقل کردند واز من پیمان گرفتند که به کسی نگویم، ولی بنده یک مورد را به برخی از رفقا گفتم.
من(کربلایی) از آقای قوچانی با اصرار خواستم آن یکی را به بنده بفرمایند. فرمودند: ایشان فرمودند:
« بنده اگر بخواهم پشت سر خودم را ببینم، می بینم. »
سپس می فرمودند: بعد از چند سال دیگر بنده به ایران مسافرت کردم و خدمت آیت الله بهجت رسیدم باز در جلسه خصوصی عرض کردم: آنچه را که چند سال پیش به بنده فرمودید آیا در قوه خودش باقی است؟ فرمودند: بله. »
یکی از نزدیکان آقا می گوید:
« یک بار به فومن رفته بودم، یک روز مانده به مراجعت خدمت آقای اریب، از علمای فومن رفتم، ایشان چند سکه داد و گفت: یکی از اینها را به آیت الله بهجت بده. وقتی برگشتم آن را خدمت آقا دادم. دوباره که می خواستم به فومن بروم آیت الله بهجت، 1000 تومان به من داد و فرمود: این را با یک واسطه به آقای اریب بدهید. آن مقدار پول را بردم به یک بازاری دادم و گفتم: این را به آقای اریب بده و نگو چه کسی داده، من در مغازه او نشستم او رفت و برگشت و دیدم خیلی تعجب کرده است. گفتم: چه شد؟ گفت: وقتی این پول را به آقای اریب دادم، گفت: قسمتی از خانه ما خراب شده بود و تعمیر کار آمده و گفته بود که 1000 تومان می گیرم درست می کنم. من که پولی نداشتم، به تعمیر کار گفتم: فعلاً صبر کن و اینک این پول درست به اندازه مخارج تعمیر خانه است ».

یکی از دوستان می گوید:
« یکی از بستگان نزدیک من به مرض سرطان مبتلی گردید. اطباء گفتند: حتماً باید در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گیرد، در غیر این صورت غده سرطانی به جاهای دیگر بدن نیز سرایت خواهد کرد. متحیر مانده بودیم که چه کنیم، آیا بیمار را عمل بکنیم یا نه؟ قرار شد خدمت آیت الله بهجت مراجعه و از ایشان طلب استخاره کنیم.
به محضر ایشان رسیدم و مشکل را بازگو نموده و طلب استخاره نمودم، آقا استخاره کردند و فرمودند: عمل لازم نیست، و مبلغی پول دادند که برای او صدقه بدهیم، و نیز دستور فرمودند مقداری آب زمزم را با تربت حضرت سید الشهداء علیه السلام مخلوط کرده به قصد شفاء هر روز مقداری از آن به مریض بدهید تا بیاشامد، همچنین دستور فرمودند تعداد زیادی از فقرا را اطعام نماییم، و یا هر چند به مقدار کم به آنان صدقه پرداخت کنیم و ضمناً به فقرای و صدقه گیرندگان بگوییم برای سلامتی بیمار دعا کنند.

بلافاصله دستورات آقا را مو به مو اجراء کردیم و مریضه جهت توسل عازم حرم امام رضا علیه السلام گردید و مدت سه روز در آن حرم شریف به دعا و راز و نیاز پرداخت. حالات بسیار روحانی و عجیبی به او دست داد، پس از برگشت دیگر احساس درد نکرد.
بلافاصله روانه منزل آقا شدم تا ایشان را در جریان بگذارم و دستورات بعدی را بگیرم، که در میانه راه بین منزل و مسجد آقا را دیدم ناگهان پیش از آنکه سخنی بگویم. آقا پرسید: حال مریضه شما چطور است؟ گفتم: الحمدالله و قضایای مشهد را نقل کردم. آقا فرمودند: به همان دستورات عمل کنید، و برای امتحان به پزشک مراجعه کنید.

وقتی مریضه به پزشک مراجعه کرد، پزشک معالج از بیمار با تعجب می پرسد: شما کاری کرده اید یا جایی رفته اید؟ بیمار می گوید: چطور؟ دکتر با تعجب می گوید: خانم، مرض شما به طور ناباورانه کاهش یافته و هیچ احتیاجی به عمل ندارد، و مقدار باقی مانده از غده را با دارو حل می کنیم. هم اکنون الحمدلله مریضه ما بطور کامل شفا یافته و به زندگی خود ادامه می دهد. آنچه که برای ما جالب توجه بود استخاره ای بود که آقا فرمودند و گفتند: نیازی به عمل ندارد.
برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]
(بسم الله الرحمن الرحیم)
در سال 89 خبری در با عنوان "موافقت پادشاه عربستان با تخريب کامل مسجدالحرام" منتشر گردید. این خبر از طرحی جدید برای توسعه مسجدالحرام پرده بر می‌داشت که توسط شرکت انگليسي معماري اتکينز و همکاری دو معمار مدرن به نام نورمن فاستر و زاها حدید، تهیه شده بود. این شرکت، طرح جديد توسعه مسجدالحرام را براي افزايش جمعيت زائران به 5ميليون نفر به پادشاه عربستان ارائه داد که در مرحله یک اجراي آن تخریب قسمتي از مسجدالحرام، و در مرحله دوم  و سپس سوم آن، تخريب کامل مسجدالحرام به غير از بناي کعبه دنبال می شود.

کعبه در حلقه محاصره طرح جدید وهابی‌ها +تصاویر

 
اکنون این طرح با سرعت تمام درحال اجراست و در پی اجرای مرحله ی اول آن (فاز یک) بخش شمال و شمال غربی جداره مسجدالحرام از ابتدای سعی صفا و مروه تا انتهای باب الفتح تخریب شده است که به نقد آن خواهیم پرداخت.

 


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]

تف بر قبر پدر هر چی وهابی آشغاله

جنازه این دختر مسیحی در حالی پیدا شد که وی به شکلی غیرانسانی به ستونی در شهر بسته شده بود و در زیر پای وی کاغذی پیدا شد که روی آن نوشته بود «تف بر او»!

ای عرب های بی غیرت، کاش اندازه این دختران سوریه تعصب و غیرت داشتید.

 درود خدا بر شیرزنان و دختران  دلیر و پاک سوریه.

حتماً این کودکان هم تروریست بودند که این طور وحشیانه اونها رو کشتین.

لشکر شیطان در سوریه (تف بر رویتان باد)

ای کاش می توانستم واقعیات سوریه را به شما نشان دهم که ببینید نهایت پستی این وهابی های کثیف تا به چه حد است ولی صد حیف که تحمل دیدنشان را ندارید.


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]
پهپاد  از نمایش "ابابیل مشهور" تا سانتریفیوژ‌های نسل ۳ و ۴ + تصاویر  پهپاد ابابیل۳ و سانتریفیوژهای نسل ۳ و ۴ در حاشیه اجلاس بین‌المجالس اسلامی به نمایش گذاشته شد.  
به گزارش خبرنگار پارلمانی  دستاوردهای علمی و فناوری، دفاعی، هسته‌ای و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی در سالن اجلاس سران برپا شده است.
در غرفه‌ای که وزارت دفاع برپا کرده است، نمونه عملیاتی پهپاد ابابیل3، ماکت موشک فاتح 110، هاورکرافت U6، ناوشکن جماران و  نمونه عملیاتی موشک‌های تاو نسل 1 و 2 که تولید داخل هستند، به نمایش گذاشته شده است.

در غرفه دستاوردهای اتمی و هسته‌ای کشورمان نیز چرخه سوخت و نمونه محصولات UF4 و UF6 و قرص، غلاف و سوخت راکتور تهران و سوخت IR40 راکتور بوشهر و ماکت نیروگاه بوشهر به نمایش گذاشته شده است.
در قسمت دیگری از این غرفه، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ‌های تولید داخل مانند نسل‌های یک و نسل‌های پیشرفته 3 و4 به نمایش گذاشته شده و در قسمت دیگر نیز، محصولات پرتودهی کشاورزی از قبیل برنج و پسته قرار دارد.

در غرفه دستاوردهای فضایی کشورمان نیز ماکت‌های ماهواره‌بر سفیر، رصد و سیمرغ و همچنین ماهواره‌های طلوع1، امید و فجر5 به نمایش گذاشته شده است.
در بخش دیگر این نمایشگاه، غرفه تولیدات فناوری جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که در آن نمونه‌هایی از محصولات فناوری بالا (های‌تک) تولید داخل نظیر محصولات نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و داروهای پزشکی به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش  ، مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، وزارت خارجه و سازمان میراث فرهنگی نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه برپا کرده‌اند که در غرفه وزارت خارجه اسناد تاریخی قبل و بعد از انقلاب و کتاب مصور کنفرانس سران کشورهای اسلامی در سال 76 که در تهران برگزار شد به نمایش گذاشته شده است.
ا
برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]
کسی باش که عمری با تو بودن،

 یک لحظه...

و لحظه ای بی تو بودن،

 یک عــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــمر باشد...


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]


فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی گفته بود: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما الان ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم؛ ما قدرت آنها را در درگیری‌های هوایی شاهد بوده‌ایم، جنگ ۸ ساله ایران و عراق را خوب به یاد داریم.


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]

حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی که درود خدا بر او باد فرمودند:

"ماها اجیریم! می فهمی اجیر یعنی چی؟
اجیر به کسی گفته می شود که مزد و پاداشش را قبلا گرفته و الان جز اطاعت هیچ کاری نباید بکند؛ ماها اجیر امام زمانیم. مزد و پاداشمان، بودن در این دوران و خدمت کردن به این حکومت اسلامی است. به هیچ چیز فکر نکنیم به جز اینکه اجیر امام زمانیم."


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]
 
افسران - جنگ جنگ است اما دیروز سخت و امروز نرم

 

جنگ ما ادامه دارد همانگونه که رهبرمون فرمودن جنگ دیروز با اسلحه و هدف سرزمین اما امروز جنگ با رسانه و هدف عقیده که جنگ امروز به مراتب دشوارتر و پیچیده تر است


برچسب‌ها:
[ 10 آبان 1394برچسب:, ] [ 18:12 ] [ حسینعلی ]

 فرمان 9‌ ماده‌ای


تحلیلی بر نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور درباره شروط و الزامات اجرای برجام
برجام، یکی از مهم‌ترین توافق‌های بین‌المللی است که دارای نکات و ظرایف فراوانی است. این توافق پس از بررسی قانونی در مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی و با تأیید توسط مقام معظم رهبری به صورت مشروط پذیرفته شد و روند قانونی آن به اتمام رسید. نامه‌ای که مقام معظم رهبری خطاب به رییس جمهور نوشتند (۱۳۹۴/۰۷/۲۹)، حاوی نکات بسیار دقیقی است که در ادامه برخی از آنها را مرور خواهیم کرد.

1- از تمامی کسانی که دوره فشرده دوساله مذاکرات هسته‌ای را با جدیت دنبال و به هر طریقی به پیشبرد این روند کمک کردند، باید تشکر کرد. در این دوره، تیم مذاکره‌کننده سعی در نشان دادن نقاط مثبت برجام داشت و منتقدین نیز نقاط ضعف این توافق را برجسته می‌کردند، اما کمیسیون ویژه برجام در مجلس توانست با بررسی مستدل و منطقی، گزارش کاملی از پیامدها و نتایج برجام منتشر کند. این کمیسیون پس از 40 روز بررسی کارشناسانه و استفاده از مشاوران باسابقه و مذاکره‌کنندگان قبلی و فعلی این گزارش را تهیه کرد و رییس و اعضای این کمیسیون تلاش زیادی برای تبیین دقیق نقاط ضعف و قوت برجام داشتند.

2- نکاتی که توسط مقام معظم رهبری خطاب به رییس جمهور مطرح شده، نکات جدیدی نیستند. ایشان از شروع مذاکرات این نکات و خطوط قرمز را مطرح کرده بودند و همواره بر این نکات تأکید داشتند. لغو تحریم‌های اروپا و آمریکا، عدم تصویب تحریم‌های جدید، حل شدن مسئله PMD و عدم ارائه گزارش‌های دوپهلو از سوی آژانس، حفظ آب سنگین اراک، تبادل اروانیوم غنی‌شده، برنامه‌ریزی برای رسیدن به 190 هزار سو و تحقیق و توسعه هشت بندی است که رهبری مجددا بر آن تأکید کرده‌اند. ایشان در سخنرانی‌های دو سال گذشته بارها این مسائل را مطرح کرده بودند و این نشان می‌دهد که ایشان امر جدیدی را مطرح نکرده‌اند.
تنها دو نکته جدید در میان نامه رهبر انقلاب به چشم می‌خورد که آن دو نکته نیز با توجه به بی‌اعتمادی به آمریکا مطرح شده است؛ نکته اول مربوط به تفسیر از برجام است؛ باید توجه داشت که هنوز سه ماه بیشتر از برجام نگذشته که مقامات آمریکایی می‌خواهند تفسیرهای عجیب و غریب خود را به ایران و دیگر کشورها القا کنند و بر این تفاسیر اشتباه خود نیز اصرار دارند و رهبری در این حوزه با یک برنامه بسیار دقیق و عالی این ترفند آمریکایی‌ها را خنثی کرده‌اند و آن‌هم مرجع بودن مذاکرات در هنگام ابهام در یک مسئله است؛ یعنی، اگر در هنگام اجرای یکی از بندهای برجام اگر ابهامی پیش بیاید، نباید به تفسیر آمریکا مراجعه کرد و تنها متن مذاکرات و حرفی که آمریکایی‌ها و تیم مذاکره‌کننده ما در مذاکرات زده‌اند، ملاک است نه تفسیرهای بعدی. نکته دیگر مشخص کردن هیئتی برای نظارت بر اجرای برجام است که وظایف و اعضای این هیئت از سوی شورای عالی امنیت ملی مشخص می‌شود.

3- خطاب نامه مقام معظم رهبری به حجت الاسلام حسن روحانی است و در دو سال گذشته وزارت خارجه مسئولیت مذاکرات هسته‌ای را بر عهده داشته است و می‌توان گفت که وظیفه اصلی اجرای برجام و رفع نقاط ضعف این توافق بر عهده دولت است. در نهایت باید گفت که دولت باید بیشترین تلاش را در اجرای دقیق نکاتی که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند، از خود نشان بدهد و تلاش کند که هرچه بیشتر منافع ملی کشور را محقق کند.

4- امت حزب‌الله، دلسوزان و منتقدین باید توجه داشته باشند که نامه مقام معظم به رییس جمهور به عنوان فصل‌الخطاب در مسئله برجام تلقی می‌شود و پس از این نامه بایستی هر فرد و نهادی به خوبی وظایف خود را انجام دهد و دولت نیز باید نقاط ضعف و قوت این توافق را در هنگام اجرا در نظر بگیرد. منتقدین نیز بایستی به نکاتی که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند، توجه ویژه‌ای داشته باشند و آن را به عنوان معیار و تراز در نظر بگیرند و اجرای این نکات را از دولت طلب کنند و به حاشیه‌های برجام کمتر مراجعه کرده و رئوس مطالبی که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند را به عنوان نکات اصلی در جامعه مطرح کنند.

5- یکی از مباحث کلانی که طی ماه‌های اخیر مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند بحث نفوذ دشمن و راه‌های این نفوذ است. ایشان در سخنرانی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه در تاریخ 1394/07/15 با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای فرمودند:
«در این مذاکرات، طرف مقابل، تلاش داشت، از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند و حرکتی بر خلاف منافع ملی کشور انجام دهد، البته مذاکره کنندگان ایرانی، حواسشان جمع بود، اما بالاخره آمریکایی‌ها در جاهایی فرصت پیدا کردند.»
ایشان در سخنان دیگری در تاریخ 1394/06/25 می‌فرمایند:
«نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.»
این دو فراز از بیانات ایشان نشان می‌دهد که نفوذ سیاسی و فرهنگی بسیار مهم است و در مذاکرات اخیر نیز نفوذهایی هر چند کم از طریق دشمنان در کشور ما اتفاق افتاده است، اما باید توجه داشت که برجام تنها راه و روش نفوذ در کشور نیست و قطعا در ادامه راه، آمریکا تلاش زیادی برای نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور ما خواهد داشت و مسئولین و مردم باید به تلاش‌های آینده آمریکا توجه زیادی داشته باشند و راه‌های خنثی‌سازی این نفوذها را به خوبی شناسایی کنند و راه‌حل‌هایی برای این جنگ فرهنگی به کار بگیرند.

6- بیشترین تلاش مقام معظم رهبری و دیگر مسئولین این است که برجام با کمترین هزینه به اجرا درآید و بیشترین منافع ملی برای کشور به دست آید. بر همین اساس، باید رسانه‌ها و افراد صاحب‌قلم به این نکته توجه داشته باشند که در جامعه دوقطبی ایجاد نکنند و طوری وانمود نکنند که میان مسئولین شکافی وجود دارد. رسانه‌های منتقد نیز باید توجه داشته باشند که باید بیشتر نقاط قوت برجام را مطرح کرده و دولت را در اجرای هر چه بهتر این توافق یاری دهند و سعی کنند کشور در آرامشی مثال‌زدنی به سمت اجرای برجام حرکت کند.

منبع مقاله : مشرق نیوز

برچسب‌ها:
[ دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:یاحسین(ع) ـ بصیرت, ] [ 19:5 ] [ حسینعلی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 4124
تعداد مطالب : 518
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Up Page