یاحسین
مفید و متنوع
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یاحسین و آدرس hossein54.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در آستانه فرا رسیدن 24 مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، طی سخنانی گفت: امروز، ارتش بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین گشته است.
 در آستانه فرا رسیدن 24 مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در جمع کارکنان و خانواده های این سازمان، این روز را به آحاد کارکنان ارتش و نیز پرسنل پرتلاش عقیدتی سیاسی آجا در سراسر کشور تبریک گفت و افزود: امروز، ارتش بیش از پیش به زیور دین و بصیرت، مزین گشته است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که در سومین دوره بصیرت خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخن می گفت، با بیان اینکه کارکنان ارتش و خانواده های آنها باید از بصیر ترین افراد در جامعه باشند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر و تحول در بخشها و قسمت های مختلف کشور، ارتش نیز ضمن اینکه می بایست خود را با این تحولات تطبیق می داد، به لحاظ درونی نیازمند تجدید نظرهایی از لحاظ ساختار فرهنگی و معنوی بود که باعث شد نهاد عقیدتی سیاسی با تدبیر دور اندیشانه حضرت امام خمینی (ره) متولد شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به تاکید مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن قصد دارد از طرق مختلف به کشور ما نفوذ کند، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی که نهادی جوشیده از متن انقلاب اسلامی است، این افتخار بزرگ را دارد که تحت رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به انجام مأموریت می پردازد و رشد و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش را بر اساس معیارها، ضوابط اسلامی، تدابیر، رهنمودها و دستورالعمل های مقام معظم رهبری بر عهده دارد.

آل هاشم همچنین ایستادگی و مقاومت را تنها راه دفع شر دشمنان برشمرد و افزود: عقیدتی سیاسی ارتش در ارتقای معنویت و  روحیه مذهبی، انقلابی و حماسی در قالب برنامه های فرهنگی و آموزشی و نیز گزینش کارکنان متدین برای خدمت در ارتش نقش مؤثر داشته، در جهت افزایش بصیریت دینی و سیاسی کارکنان آجا، برقراری ارتباط ارتش با مردم از طریق رسانه های ارتباط جمعی و نیز نمایش اقتدار ارتش در فضای رسانه ای برای معرفی بهتر فداکاری های ارتش در طول 36 سال گذشته، فعالیت های گسترده ای داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز خوشنود و سربلندیم که به برکت مجاهدت های رزمندگان و فرماندهان ارتش ولایتمدار ایران اسلامی، لقب زیبا و ماندگار "شجره طیبه" به نشانی پرافتخار بر سینه این سرافرازان سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام آل هاشم در پایان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از همیشه با ارتقای آمادگی های معنوی و نظامی، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)  آماده حراست از میهن اسلامی است، افزود: امروز، علاوه بر اینکه تلاش ‏های مخلصانه کارکنان مومن عقیدتی سیاسی اعم از روحانیون و دیگر همکاران سخت کوش، افزایش توان روحی و رزمی ارتش حزب الله را به دنبال داشته و ارتش سرافرازمان با تکیه بر بنیه های اعتقادی فرماندهانی مومن و مخلص، تحت رهبری و فرماندهی های مدبرانه حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) آماده مقابله با هرگونه خیال خام تعرض به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ باید همگی تلاش کنیم جلوی نفوذ دشمن را در ابعاد مختلف فرهنگی ، اقتصادی، اجتماعی و .... بگیریم.   

شایان ذکر است دوره بصیرت خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مدت یک روز در مرکز همایش های کوثر این سازمان انجام و تا کنون سه دوره از آن برگزار شده است.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع), ] [ 19:33 ] [ حسینعلی ]

امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی عنوان کرد: راه اندازی مدرسه تک تیراندازی در نیروی زمینی نشان دهنده میزان اهمیت سلاح های تک تیرانداز قدرتمند همچون شاهر و باهر برای این نیرو است.

 

فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور ضمن اعلام اینکه این سلاح ها به یکان های ارتش مستقر در غرب کشور واگذار شده است، گفت: در رزمایش های آتی ارتش از این سلاح ها استفاده خواهد شد.

او همچنین به حضور قدرتمند یکان های پهپادی نیروی زمینی ارتش در غرب کشور اشاره کرد و گفت: ما از انواع پهپادهای شناسایی و تهاجمی در غرب کشور بهره می بریم که با توجه به نیاز عملیاتی از آنها استفاده خواهیم کرد.

شایان ذکر است نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از انواع پهپادهای انتحاری، ترابری، شناسایی و تهاجمی، دارای قدرتمندترین یکان پهپادی در منطقه است.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ ارتش، مدرسه تک تیرانداز، نیروی زمینی, ] [ 19:24 ] [ حسینعلی ]

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث

 

در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند. 

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

برچسب‌ها:
[ سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) , ] [ 17:52 ] [ حسینعلی ]

افسران - خط تولید انبوه اژدر پیشرفته والفجر افتتاح شد + تصاویر

 خط تولید انبوه اژدر پیشرفته والفجر با حضور سردار سرتیپ پاسدار دهقان و امیر دریادار حبیب‌اله سیاری در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع افتتاح و بهره‌برداری رسید.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ والفجر، ارتش، نیروی دریایی, ] [ 17:48 ] [ حسینعلی ]

افسران - مقایسه صحیح موقعیت کشور با دوران متناظر انقلابهای مهم جهانی


برچسب‌ها:
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ادعای رویترز در خصوص نقش سردار سلیمانی در آغاز حملات روسیه در سوریه، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس نیز مدعی شد دیدار مهم سردار سلیمانی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نقشی مؤثر در آغاز حملات هوایی این کشور در سوریه ایفا کرده است.
 
این خبرگزاری در گزارشی به نقل از مقامات دولت عراق نوشت: ایران در آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه نقشی مهم ایفا کرده ؛ به طوری که یکی از قدرتمند ترین مقامات نظامی ایران نشستی سه ساعته را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داشته است تا او را متقاعد به حمله به سوریه کند.
 
مقامات بلندپایه عراق اعلام کردند سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران ماه اوت ( مرداد ماه)  با این پیام به مسکو، پایتخت روسیه رفت که حملات هوایی روسیه علیه داعش در سوریه ضروری است. 
 
سلیمانی و پوتین نقشه ها و عکس های نظارتی را بررسی کردند و به تبادل اطلاعات پرداختند. بررسی ها نشان داد این گروه تروریستی در صورتی که مسکو وارد عمل نشود، فعالیت هایش را به نزدیکی روسیه در منطقه قفقاز گسترش خواهد داد.
 
آسوشیتد پرس در ادامه نوشت: در این نشست همچنین درباره برنامه تشکیل یک مرکز مشترک تبادل اطلاعات میان عراق ، سوریه ، ایران و روسیه در بغداد گفتگو شد. این مرکز مشترک اواخر همان ماه کار خود را آغاز کرد. سلیمانی همچنین با مقامات نظامی ارشد روسیه دیدار کرد. 
 
آسوشیتد پرس همچنین اذعان کرد: این نقش ایران حاکی از نفوذ شدید این کشور است که جدی ترین حامی بشار اسد رئیس جمهور سوریه به شمار رفته و از روابط نزدیک با دولت تحت کنترل شیعیان در عراق برخوردار است. ورود روسیه به درگیری های خاورمیانه از تغییر در ائتلاف ها به ویژه با عراق حکایت دارد، کشوری که مقاماتش می گویند حملات هوایی ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا علیه داعش آنگونه که آنها امیدوار بوده اند موثر نبوده است.  نخست وزیر عراق گفته است از حملات هوایی روسیه علیه این گروه ستیزه جو استقبال خواهد کرد.
 
دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز چهارشنبه در پاسخ به پرسشی درباره نشست پوتین و سلیمانی  اعلام کرد اظهارات بسیاری از سوی مقامات ناشناس مطرح می شود. درهمین حال سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز تصریح کرد درمورد سفر سلیمانی به روسیه که نقض تحریم های سفر سازمان ملل متحد علیه این مقام نظامی بلندپایه ایران به شمار می رود، بی اطلاع است.
 
مسکو می گوید در حملات هوایی یک هفته گذشته خود، مواضع داعش و تروریست ها را هدف قرار داده است؛ اما آمریکا مدعی است بیش از 90 درصد این حملات، گروه های غیر تروریستی هدف قرار می دهد.

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ ایران, روسیه, سوریه, ] [ 17:11 ] [ حسینعلی ]

افسران - ما شیر دلانیم که از کس نهراسیم

ما شیردلانیم که از کس نهراسیم
گر اذن دهد رهبرمان سر بتراشیم
ما حسرت و غم بر دل کفار نشاندیم
خنجر به غضب بر دل اغیار نشاندیم
ما باده ناب از خم حیدر طلبیدیم
در کوی ولا حرف دگر را نخریدیم
ما با پسر فاطمه چون عهد ببستیم
از روز ازل بر سر این عهد نشستیم
ما سوختگان غم زهرای بتولیم
آشفته ز هجر گل زیبای رسولیم
ما در دلمان حسرت و یک داغ عظیم است
داغی ز غریبی کریم ابن کریم است
ما در سرمان تا به ابد عشق حسین است
اندر رهمان راهنما پیر خمین است
ما وعده مان با شهدا فتح و صعود است
نابودی وهابی و هم آل سعود است


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ شعر ، شیردلان ، ارتش ، امام خامنه ای, ] [ 17:6 ] [ حسینعلی ]

 
رهبر القاعده مجددا سرکرده گروه تروریستی داعش را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت که خلافت ابو بکر بغدادی جرم است.

 ایمن الظواهری، رهبر القاعده در فایلی ویدیویی می‌گوید: انتخاب خلیفه تنها باید با رضایت همه مسلمانان صورت بگیرد. در اختیار گرفتن امارت با قدرت شمشیر و به زور یک جرم و جنایت شرعی است.
 
وی افزود: ما ملزم به این نیستیم که با کسی بیعت کنیم، ما و همچنین ابو بکر بغدادی، رهبر داعش به گردنمان بود که با ملا عمر بیعت کنیم، اما بغدادی این بیعت را نقض کرد و منکر آن شد اما ما بیعت را نقض نمی‌کنیم.
 
ظواهری در سخنانش خلافت بغدادی را خلافت انفجار و بمبگذاری خواند و با بیان این که داعش "جریان جهاد" را از هم پاشید، گفت: داعش فتنه بزرگی را ایجاد کرد.
 

برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع), ] [ 17:3 ] [ حسینعلی ]

 

پایگاه سومریه نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «ابو بکر البغدادی» سرکرده و خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به همراهی شماری ازسرکردگان طراز اول این گروه تروریستی مقر اصلی خود را به منطقه ای میان عراق و سوریه منتقل کرده است.
این منبع همچنین اعلام کرد که البغدادی در یک مکان مشخص مستقر نیست و به منظور دور ماندن از هدف قرار گرفتن محل اختفای خود، مخفی گاه های متعددی دارد.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع), ] [ 17:1 ] [ حسینعلی ]

افسران - ممنوع!


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ رهبری, ] [ 16:58 ] [ حسینعلی ]

در پی شهادت سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی در محور مقاومت سوریه، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی، شهادت پرافتخار این سردار دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

 

 

متن این پیام به شرح زیر است : 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار دلاور، ‌مخلص و ولایتمدار سپاه اسلام، سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی که در راه دفاع از مکتب تعالی بخش اسلام عزیز، حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همه زندگی خود را وقف جهاد و تلاشی خستگی‌ناپذیر کرده بود؛ دلهای تمامی همرزمان و یادگاران سالهای دفاع مقدس و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را داغدار نمود.

بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه سردار همدانی که با شهادت خود افتخار دیگری را بر لوح زرین حماسه ها و افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود؛ می تواند الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای جامعه اسلامی مان باشد و باردیگر ثابت نمود باب مجاهدت و شهادت در راه حق برای جهادگران واقعی همچنان مفتوح است.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این سردار رشید، مؤمن و بابصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) _ارتش شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت, ] [ 16:55 ] [ حسینعلی ]

افسران - شهید ...


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع) , ] [ 17:56 ] [ حسینعلی ]
کد خبر: ۲۴۷۹۳۶
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

فرید مدرسی، روزنامه نگار و از ناظران فاجعه منا در روزنامه ایران نوشت:

زمانی که فاجعه رخ داد من در حال انجام مناسک در رمی جمرات بودم. علت اصلی فاجعه را تصمیم ناسنجیده مأموران سعودی در گشودن ناگهانی مسیر یک طرفه می دانم که به هجوم بی امان زائران منجر شد اما در آن لحظات جانکاه تلخ تر از خود واقعه، بی تفاوتی مأموران عربستانی بود که صرفاً نقش نظاره گر را داشتند. به ضرس قاطع می گویم ردپایی از مدیریت در مهار این فاجعه ندیدم و نیافتم. نه خبری از حضور گسترده نیروهای انتظامی بود و نه نشانی بارز از آتش نشانان و امدادگرانی که از عمق فاجعه و آلام زائران گرفتار بکاهند. آنها فقط محدوده اطراف واقعه را مسدود کرده بودند. بسیاری از زائران به دلیل فقدان رسیدگی دچار خفگی شدند.

بی تردید اگر مدیریتی بر این واقعه اعمال می شد و اگر نیروهای امداد بموقع وارد عمل می شدند و زائران گرفتار را به گوشه و کنار می کشاندند، حتی بدون ماسک اکسیژن علائم حیاتی آنها برمی گشت.

در ریشه یابی علل بروز فاجعه، باید آن را نشانه و نمادی از ناکارآمدی نهادهای تصمیم گیر عربستان به حساب آورد. از مصداق های بارز این ناکارآمدی این است که هنوز بعد از چند دهه، مراسم عظیم حج به صورت تخصصی از سوی دولت عربستان دنبال نمی شود. اتفاقات تلخ حج امسال ابعاد این ناکارآمدی را روشن ساخت. این نکته را قریب به اتفاق ناظران حاضر در مناسک حج امسال گوشزد کردند که تیم مأموران و مجریان امور حج دچار ضعف های غیرقابل توجیه هستند. در قضیه سقوط جرثقیل روشن شد که دولت عربستان بیش از آنکه به ارتقای مدیریت امر مهم حج مبادرت کند سرگرم گسترش فضای ساخت و ساز اطراف کعبه است. این بی برنامگی در فاجعه منا به اوج رسید وقتی که خیل زائران در اثر ازدحام بی سابقه نقش بر زمین شدند تا دو ساعت هیچ اقدامی برای کنترل صفوف به هم ریخته آنها انجام نشد. صحنه های ناگواری از این حکایت تلخ ناکارآمدی را روز فاجعه دیدم، شماری از مأموران عربستانی با پاشیدن بطری های نیم لیتری آب معدنی روی زائران، قصد داشتند از مرگ آنها جلوگیری کنند! یا آنکه یکی از مأموران به جای استفاده از شیلنگ های بزرگ مخصوصی که معمولاً در تجمع ها به کار برده می شود و با پاشیدن آب روی تجمع کنندگان سعی می کنند هوا را تلطیف کنند. سه سوراخ روی در بطری نیم لیتری ایجاد کرده بود و روی زائران می پاشید یا آنکه مأمور دیگری با یک بطری نیم لیتری آب از روی یک پل با فاصله 10 متری از زائران سعی کرد آنان را از دست گرمای کشنده نجات بدهد. در حالی این آب قبل از اینکه به سر و صورت زائران بپاشد، در هوا بخار می شود.

به جز ما اهل رسانه، اکیپ های درمانی و ستادی بسیاری از کشورهای اسلامی صحرای منا نظاره گر این فاجعه بودند. به محض بروز حادثه آنها به صورت همه جانبه برای امدادرسانی و مهار بحران تقلا کردند اما سیستم مدیریت بسته سعودی ها مانع آن شد تا از ظرفیت بالای اکیپ های امدادی و پزشکی و مدیریتی کشورهای دیگر استفاده شود. مسئولان عربستان  اجازه حضور نمایندگان کشورهای مختلف و دیپلماتیک را در محدوده حادثه ندادند و چنان که اشاره شد تا دو ساعت بعد از حادثه خبری از امدادرسانی نبود. تصور کنید اکیپ های پزشکی کشورهایی مثل ایران، مصر یا کشورهای آفریقایی، در صحرای سوزان منا شاهد جان دادن زائران و عزیزانشان باشند اما تشکیلات پلیسی کشور میزبان اجازه امدادرسانی و مشارکت در حل بحران را به آنها ندهند. از این رو پاسخگو نبودن به نمایندگان دهها کشور اسلامی که در مناسک حج حضور دارند خود منشأ ایجاد جو بسیار تلخ در میان زائران بود.

برای آحاد زائران ایرانی حج امسال سرشار از خاطراتی تلخ و دل آزار است من شاهد حضور شخصیت های فرهیخته ای بودم حجت الاسلام محمد سروش محلاتی از زمره این افراد بود  که تمام مسیر را پیاده در هوای بسیار داغ منا طی کرد و زمانی که به مقر رسید بی هوش شد. در این مسیر جانکاه ساده ترین امکانات که یک شیر آب باشد برای دو میلیون میهمان الهی وجود ندارد. رحمانی خلیلی نماینده اسبق بهشهر و نکا از زائران امسال در ازدحام نفسگیر جمعیت ناخودآگاه بی هوش می شود. وقتی بعد از ساعت ها براثر پاشیدن آب روی زائران به هوش می آید از دعوای زائران برای گرفتن بطری های کوچک آب سخن به میان می آورد. خلیلی نزدیک چهار ساعت و نیم پیاده روی می کند تا به خیمه گاه و گروه خود می رسد بدون اینکه در مسیر یک قطره آب برای آشامیدن وجود داشته باشد.

ترجیح می دهم این یادداشت را با حکایت تلخی که روح و جانم را خراش می دهد به پایان ببرم: حکایت مادری که از پسر جوانش بی خبر مانده است، عروسی که سرزمین توحید را برای سفر ماه عسل برگزیده بود اما اکنون با بغض و اندوه از مفقود شدن همسر جوانش می گوید.


برچسب‌ها:
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع), فرید مدرسی ، منا ، فاجعه, ] [ 20:47 ] [ حسینعلی ]

افسران - لبخند شیرین کودک خردسال با دیدن چهره رهبر

 

به گزارش خبرنگار بلاغ، دیدار جمعی از جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد با رهبر معظم انقلاب حاشیه‌های زیبا و دیدنی به‌دنبال داشت یکی از این لحظه‌های تصویر زیر است که مورد توجه خبرنگاران حاضر در مراسم قرار گرفت.


برچسب‌ها:
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع)_لبخند,کودک,رهبر, ] [ 20:46 ] [ حسینعلی ]

افسران - ای وای تر کیدم از خنده   :-)


برچسب‌ها:
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:یا حسین (ع), ] [ 20:45 ] [ حسینعلی ]

افسران - ◆ ما عاشق مبارزه بااسراییلیم ◆


برچسب‌ها:
[ شنبه 4 مهر 1394برچسب:مرگ بر اسرائیل, ] [ 20:43 ] [ حسینعلی ]

ولادت
عبد صالح خدا « رجبعلی نکوگویان » مشهور به « جناب شیخ » و « شیخ رجبعلی خیاط » در سال 1262 هجری شمسی، در شهر تهران دیده به جهان گشود. پدرش « مشهدی باقر » یک کارگر ساده بود. هنگامی که رجبعلی دوازده ساله شد پدرش از دنیا رفت و رجبعلی را که از خواهر و برادر تنی بی بهره بود، تنها گذاشت.
از دوران کودکی شیخ بیش از این اطلاعاتی در دست نیست. اما او خود، از قول مادرش نقل می‌کند که:


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]
1. اطلاع از غیب و ظهور کراماتحضرت آیت الله بهجت از آن دسته اولیای خداست که بر خلاف غالب مردم که از عالم غیب اطلاعی ندارند، به قدرت خداوند متعال به مقاماتی رسیده که می تواند عوالمی از غیب را مشاهده کند. و شاید کثرت تکرار ذکر« یا ستار » توسط ایشان در خلوت و جلوت، و در حال نشستن و برخاستن از این حقیقت حکایت داشته باشد.


 آیت الله مصباح یزدی در این باره می فرماید: 

« به نظر می رسد ایشان از نظر مراتب عرفانی و کمالات معنوی در مقامی هستند که غالباً عوالمی از غیب را شاهدند. و چه بسا در آن، حقایقی از جمله حقیقت بعضی افراد را آشکارا ( با دیده دل) می بینند، اما چون خود نمی خواهند افراد را این چنین ببینند، غالباً ذکر « یا ستار » را تکرار می کنند و از خداوند می خواهند آنچه را که می بینند بر ایشان پنهان سازد. »

در واقع امثال این امور از جمله کراماتی محسوب می شود که از اولیای خدا صادر می گردد، و ظهور کرامات رهاورد مجاهدت و مخالفت ممتدّ با هوا و هوس می باشد، و آیت الله بهجت شخصیتی است که در طول عمر با قصد خالص و توجه تامّ به حضرت حقّ سبحانه به خودسازی و تهذیب پرداخته است، لذا ظهور کرامات و امور خارق العاده از ایشان امری به دور از ذهن نیست؛ بلکه افرادی که با ایشان مصاحبت دارند نمونه های آن را بالعیان از ایشان مشاهده می‌کنند.

آیت الله مصباح با ذکر چند شاهد مثال در این باره می گوید:
« کسانی که سالیان متمادی با آیت الله بهجت معاشرت داشتند، گاهی چیزهایی از ایشان میدیدند که به اصطلاح «کرامت» و امر خارق العاده است، هر چند طوری برخورد می کردند که معلوم نشود امری که از ایشان به ظهور پیوسته کاملا" یک امر خارق العاده ای است.
که چند نمونه را بیان می کنم:

زمانی که حضرت امام(ره) در تبعید به سر می برند ( گویا در ترکیه بودند)، بسیاری از فضلا و بزرگان علاقمند به ایشان، مورد آزار و اذیت دستگاه قرار می گرفتند. و به محض اینکه کلمه ای می گفتند یا رفتاری از آنها ظاهر می شد، از منبر بازشان می داشتند و آنها را جلب می کردند و مدتها زندان بودند و به جاهایی می بردند که دیگران خبر نداشتند. از جمله یادم می آید زمانی آقای جنتی تحت تعقیب قرار گرفتند و ایشان را گرفتند و به واسطه قرائن همه ما نگران بودیم ایشان را خیلی اذیت کنند. من آمدم خدمت آقای بهجت (حفظه الله تعالی) و جریان را حضورشان توضیح دادم، ایشان تأملی کردند و فرمودند:

« ان شاء الله خبر آزادی ایشان را برای من بیاورید ».

این فرمایش اشاره ای بود به اینکه آقای جنتی به زودی آزاد می شوند و مشکلی نخواهد بود، البته این سخن را ممکن است هر کسی بگوید، اما فرمایش آقای بهجت در آن موقعیت، مژده ای برای ما بود و ما مطمئن بودیم که آقا می دانند که این جریان ادامه پیدا نمی کند و مشکلی پیش نمی آید،؛ ولی مواردی هم بود که مثلاً ما به ایشان عرض می کردیم برای شخصی دعا بفرمایید، ولی آقا چنین چیزی نمی گفتند و شخص مورد نظر نیز به زودی آزاد نمی شد.

نمونه دیگر:
« برای خانواده ای حادثه ناگواری پیش آمده بود، به این صورت که در شب عروسی دشمنان عروس آمده بودند و عروس را از خانه اش دزدیده بودند، و کسی اطلاع نداشت که عروس را کجا برده اند، شب عروسی بود خانواده عروس و داماد جمع شده بودند مراسم عروسی را برگزار کنند و نزدیک غروب دیده بودند عروس نیست خیلی نگران شده بودند و جاهایی را که احتمال می دادند جستجو کرده بودند.
و به هر حال پدر و مادر عروس خیلی دستپاچه می شوند، یکی از دوستان ما که همسایه آنان بود می گوید: من هیچ چاره ای ندیدم، گفتم: می روم خدمت آقای بهجت عرض می کنم ببینم ایشان چه می گویند. با شتاب فراوان و ناراحتی آمدم خدمت ایشان و داستان را گفتم. آقا تأملی کردند و به طور خیلی عادی فرمودند:

« بروید حرم، شاید آمده باشد حرم! »

ایشان بر می گردد و مطمئن می شود که باید همین کار را انجام بدهد، به خانواده عروس اطلاع می دهد و آنها میآیند و در بالا سر حضرت معصومه علیها السلام عروس را پیدا می کنند. حالا جریان چه بوده دقیقاً یادم نیست، ولی هیچ احتمال نمی دادند که بتوانند او را در چنین موقعیتی پیدا کنند. »

نمونه دیگر:
« یکی از دوستان می گفت: خانم من باردار بود و نزدیک ماه رمضان می خواستم به مسافرت بروم. برای خداحافظی و التماس دعا رفتم خدمت آقای بهجت. ایشان مرا دعا کردند و فرمودند:
« در این ماه خدا پسری به شما عطا خواهد کرد، اسمش را محمد حسن بگذارید. » در حالی که آقا علی الظاهر اصلا" اطلاعی نداشتند که خانم من حامله است، و طبعاً راهی برای تشخیص اینکه پسر است یا دختر و در چه تاریخی متولد می شود نبود. اتفاقاً در شب نیمه رمضان بچه ما متولد شد و اسمش را محمد حسن گذاشتیم.

از این گونه امور برای ایشان خیلی ظاهر می شد، اما ابداً ایشان اظهار نمی کنند و همین ها را هم راضی نیستند جایی نقل بشود، ولی برای اینکه مؤمنین بدانند که در این زمان هم خدا به بعضی از بندگانش عنایت دارد و اگر کسانی صادقانه راه بندگی خدا را طی کنند، خدا آنها را راهنمایی می کند؛ که: « والَّذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا: و حتماً آنان را که در راهِ ما تلاش و مجاهدت کنند، به راههای خود هدایت می کنیم. سوره عنکبوت/ 69 »

راه تکامل و انسانیت بسته نیست و در این زمان نیز کسانی که بخواهند راه تقرب خدا را طی کنند، در سایه عنایات ولی عصر(عج) و احیاناً به دست این چنین بندگانی که در بین مردم حضور دارند، می توانند به مراتبی از کمال و قرب خدا نایل گردند. اینها همه برای ما می تواند امید بخش باشد و بر ایمان ما بیفزاید.
اینها حقایق ثابتی است. شوخی نیست، حقایق عینی است که وجود دارد و می توانیم ببینیم و آثارش را درک کنیم و خود را قدری از شیفتگی به دنیا و زرق و برقهای آن رها کنیم و بدانیم که لذت و خوشی منحصر به لذتهای حیوانی و شیطانی نیست. انسان می تواند به کمالاتی و لذتهایی برسد که قابل مقایسه با این لذتهای مادی نیست؛ ولی افسوس که ضعف معرفت و ایمان از یک طرف، و هجوم عوامل شیطان داخلی و خارجی، انسانی و جنّی از طرف دیگر آن قدر زیاد است که کمتر به این گوهرهای گرانبها توجه می کنیم. »

آقای مسعودی نیز در این باره می گوید:
« هر کس به خدمت ایشان برسد، اگر توجه داشته باشد می بیند که ایشان درباره جهت خاصی که در او (مخاطب) وجود دارد بحث می کند. ما وقتی با آقای مصباح درس ایشان می رفتیم غالباً پیش از شروع درس درباره امور سیاسی یا اقتصادی یا امور معیشتی خودمان بحث می کردیم، زیرا آن زمان وضع معیشتی طلاب (ازجمله ما) خوب نبود، وقتی آقا می آمدند بدون هیچ مقدمه درست در همین رابطه بحث می کرد، و ما یقین می کردیم که آقا متوجه هست که ما چه بحث می کردیم. مثلاً وقتی ما می گفتیم: چه کار کنیم؟ وضع زندگیمان بد است، قرض داریم، نان شب نداریم. بلافاصله ایشان وقتی می نشستند می فرمودند: بله، طلاب زمان ما هم وضعشان اینطور بود. نداشتند، گرسنگی می خوردند، ولی صبر می کردند. و حکایتی از زندگی علمای گذشته را در این رابطه نقل می کردند.

به یاد دارم روزی با آقای مصباح گفتگو می کردیم: ما چیزی نداریم و نمی شود همیشه با نان خالی زندگی کرد. ایشان آن روز بعد از جلوس فرمودند: یک روز صبح بچه شیخ مرتضی انصاری(ره) نزد او آمد و گفت: آقا ما هیچ خورشتی نداریم، فقط نان خالی داریم. شیخ فرمود: نان تازه است، معلوم می شود که ایشان تازگی نان را خورشت می دانسته اند.
با بیان این مطلب ما یک مقدار آرام می شدیم که ما حداقل همراه نان، پنیر داریم.

آیت الله شیخ جواد کربلایی نیز می گوید:
« مرحوم آقای حاج عباس قوچانی که از شاگردان مرحوم آیت الله آقای حاج میرزا علی قاضی (ره) بودند در یک جلسه خصوصی بعد از تعریف و تمجید بسیار از آیت الله بهجت، به بنده فرمودند: من در سفر خود به ایران برای تشرف به زیارت امام رضا علیه السلام خدمت آقای بهجت رسیدم و در جلسه خصوصی بعد از اصرار زیاد از ایشان خواستم که درباره حالات شخصی و الطاف حق تعالی نسبت به خودشان و برخی از مکاشفاتشان سخن بگویند. ایشان حدود بیست امر مهم الهی و لطف خاص الهی را که حق تعالی به ایشان عطا فرموده بود برای بنده نقل کردند واز من پیمان گرفتند که به کسی نگویم، ولی بنده یک مورد را به برخی از رفقا گفتم.
من(کربلایی) از آقای قوچانی با اصرار خواستم آن یکی را به بنده بفرمایند. فرمودند: ایشان فرمودند:
« بنده اگر بخواهم پشت سر خودم را ببینم، می بینم. »
سپس می فرمودند: بعد از چند سال دیگر بنده به ایران مسافرت کردم و خدمت آیت الله بهجت رسیدم باز در جلسه خصوصی عرض کردم: آنچه را که چند سال پیش به بنده فرمودید آیا در قوه خودش باقی است؟ فرمودند: بله. »
یکی از نزدیکان آقا می گوید:
« یک بار به فومن رفته بودم، یک روز مانده به مراجعت خدمت آقای اریب، از علمای فومن رفتم، ایشان چند سکه داد و گفت: یکی از اینها را به آیت الله بهجت بده. وقتی برگشتم آن را خدمت آقا دادم. دوباره که می خواستم به فومن بروم آیت الله بهجت، 1000 تومان به من داد و فرمود: این را با یک واسطه به آقای اریب بدهید. آن مقدار پول را بردم به یک بازاری دادم و گفتم: این را به آقای اریب بده و نگو چه کسی داده، من در مغازه او نشستم او رفت و برگشت و دیدم خیلی تعجب کرده است. گفتم: چه شد؟ گفت: وقتی این پول را به آقای اریب دادم، گفت: قسمتی از خانه ما خراب شده بود و تعمیر کار آمده و گفته بود که 1000 تومان می گیرم درست می کنم. من که پولی نداشتم، به تعمیر کار گفتم: فعلاً صبر کن و اینک این پول درست به اندازه مخارج تعمیر خانه است ».

یکی از دوستان می گوید:
« یکی از بستگان نزدیک من به مرض سرطان مبتلی گردید. اطباء گفتند: حتماً باید در اسرع وقت تحت عمل جراحی قرار گیرد، در غیر این صورت غده سرطانی به جاهای دیگر بدن نیز سرایت خواهد کرد. متحیر مانده بودیم که چه کنیم، آیا بیمار را عمل بکنیم یا نه؟ قرار شد خدمت آیت الله بهجت مراجعه و از ایشان طلب استخاره کنیم.
به محضر ایشان رسیدم و مشکل را بازگو نموده و طلب استخاره نمودم، آقا استخاره کردند و فرمودند: عمل لازم نیست، و مبلغی پول دادند که برای او صدقه بدهیم، و نیز دستور فرمودند مقداری آب زمزم را با تربت حضرت سید الشهداء علیه السلام مخلوط کرده به قصد شفاء هر روز مقداری از آن به مریض بدهید تا بیاشامد، همچنین دستور فرمودند تعداد زیادی از فقرا را اطعام نماییم، و یا هر چند به مقدار کم به آنان صدقه پرداخت کنیم و ضمناً به فقرای و صدقه گیرندگان بگوییم برای سلامتی بیمار دعا کنند.

بلافاصله دستورات آقا را مو به مو اجراء کردیم و مریضه جهت توسل عازم حرم امام رضا علیه السلام گردید و مدت سه روز در آن حرم شریف به دعا و راز و نیاز پرداخت. حالات بسیار روحانی و عجیبی به او دست داد، پس از برگشت دیگر احساس درد نکرد.
بلافاصله روانه منزل آقا شدم تا ایشان را در جریان بگذارم و دستورات بعدی را بگیرم، که در میانه راه بین منزل و مسجد آقا را دیدم ناگهان پیش از آنکه سخنی بگویم. آقا پرسید: حال مریضه شما چطور است؟ گفتم: الحمدالله و قضایای مشهد را نقل کردم. آقا فرمودند: به همان دستورات عمل کنید، و برای امتحان به پزشک مراجعه کنید.

وقتی مریضه به پزشک مراجعه کرد، پزشک معالج از بیمار با تعجب می پرسد: شما کاری کرده اید یا جایی رفته اید؟ بیمار می گوید: چطور؟ دکتر با تعجب می گوید: خانم، مرض شما به طور ناباورانه کاهش یافته و هیچ احتیاجی به عمل ندارد، و مقدار باقی مانده از غده را با دارو حل می کنیم. هم اکنون الحمدلله مریضه ما بطور کامل شفا یافته و به زندگی خود ادامه می دهد. آنچه که برای ما جالب توجه بود استخاره ای بود که آقا فرمودند و گفتند: نیازی به عمل ندارد.
برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]
(بسم الله الرحمن الرحیم)
در سال 89 خبری در با عنوان "موافقت پادشاه عربستان با تخريب کامل مسجدالحرام" منتشر گردید. این خبر از طرحی جدید برای توسعه مسجدالحرام پرده بر می‌داشت که توسط شرکت انگليسي معماري اتکينز و همکاری دو معمار مدرن به نام نورمن فاستر و زاها حدید، تهیه شده بود. این شرکت، طرح جديد توسعه مسجدالحرام را براي افزايش جمعيت زائران به 5ميليون نفر به پادشاه عربستان ارائه داد که در مرحله یک اجراي آن تخریب قسمتي از مسجدالحرام، و در مرحله دوم  و سپس سوم آن، تخريب کامل مسجدالحرام به غير از بناي کعبه دنبال می شود.

کعبه در حلقه محاصره طرح جدید وهابی‌ها +تصاویر

 
اکنون این طرح با سرعت تمام درحال اجراست و در پی اجرای مرحله ی اول آن (فاز یک) بخش شمال و شمال غربی جداره مسجدالحرام از ابتدای سعی صفا و مروه تا انتهای باب الفتح تخریب شده است که به نقد آن خواهیم پرداخت.

 


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]

تف بر قبر پدر هر چی وهابی آشغاله

جنازه این دختر مسیحی در حالی پیدا شد که وی به شکلی غیرانسانی به ستونی در شهر بسته شده بود و در زیر پای وی کاغذی پیدا شد که روی آن نوشته بود «تف بر او»!

ای عرب های بی غیرت، کاش اندازه این دختران سوریه تعصب و غیرت داشتید.

 درود خدا بر شیرزنان و دختران  دلیر و پاک سوریه.

حتماً این کودکان هم تروریست بودند که این طور وحشیانه اونها رو کشتین.

لشکر شیطان در سوریه (تف بر رویتان باد)

ای کاش می توانستم واقعیات سوریه را به شما نشان دهم که ببینید نهایت پستی این وهابی های کثیف تا به چه حد است ولی صد حیف که تحمل دیدنشان را ندارید.


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]
پهپاد  از نمایش "ابابیل مشهور" تا سانتریفیوژ‌های نسل ۳ و ۴ + تصاویر  پهپاد ابابیل۳ و سانتریفیوژهای نسل ۳ و ۴ در حاشیه اجلاس بین‌المجالس اسلامی به نمایش گذاشته شد.  
به گزارش خبرنگار پارلمانی  دستاوردهای علمی و فناوری، دفاعی، هسته‌ای و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی در سالن اجلاس سران برپا شده است.
در غرفه‌ای که وزارت دفاع برپا کرده است، نمونه عملیاتی پهپاد ابابیل3، ماکت موشک فاتح 110، هاورکرافت U6، ناوشکن جماران و  نمونه عملیاتی موشک‌های تاو نسل 1 و 2 که تولید داخل هستند، به نمایش گذاشته شده است.

در غرفه دستاوردهای اتمی و هسته‌ای کشورمان نیز چرخه سوخت و نمونه محصولات UF4 و UF6 و قرص، غلاف و سوخت راکتور تهران و سوخت IR40 راکتور بوشهر و ماکت نیروگاه بوشهر به نمایش گذاشته شده است.
در قسمت دیگری از این غرفه، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ‌های تولید داخل مانند نسل‌های یک و نسل‌های پیشرفته 3 و4 به نمایش گذاشته شده و در قسمت دیگر نیز، محصولات پرتودهی کشاورزی از قبیل برنج و پسته قرار دارد.

در غرفه دستاوردهای فضایی کشورمان نیز ماکت‌های ماهواره‌بر سفیر، رصد و سیمرغ و همچنین ماهواره‌های طلوع1، امید و فجر5 به نمایش گذاشته شده است.
در بخش دیگر این نمایشگاه، غرفه تولیدات فناوری جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که در آن نمونه‌هایی از محصولات فناوری بالا (های‌تک) تولید داخل نظیر محصولات نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و داروهای پزشکی به نمایش گذاشته شده است.
به گزارش  ، مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، وزارت خارجه و سازمان میراث فرهنگی نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه برپا کرده‌اند که در غرفه وزارت خارجه اسناد تاریخی قبل و بعد از انقلاب و کتاب مصور کنفرانس سران کشورهای اسلامی در سال 76 که در تهران برگزار شد به نمایش گذاشته شده است.
ا
برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]
کسی باش که عمری با تو بودن،

 یک لحظه...

و لحظه ای بی تو بودن،

 یک عــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــمر باشد...


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]


فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی گفته بود: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما الان ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم؛ ما قدرت آنها را در درگیری‌های هوایی شاهد بوده‌ایم، جنگ ۸ ساله ایران و عراق را خوب به یاد داریم.


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]

حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی که درود خدا بر او باد فرمودند:

"ماها اجیریم! می فهمی اجیر یعنی چی؟
اجیر به کسی گفته می شود که مزد و پاداشش را قبلا گرفته و الان جز اطاعت هیچ کاری نباید بکند؛ ماها اجیر امام زمانیم. مزد و پاداشمان، بودن در این دوران و خدمت کردن به این حکومت اسلامی است. به هیچ چیز فکر نکنیم به جز اینکه اجیر امام زمانیم."


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]
 
افسران - جنگ جنگ است اما دیروز سخت و امروز نرم

 

جنگ ما ادامه دارد همانگونه که رهبرمون فرمودن جنگ دیروز با اسلحه و هدف سرزمین اما امروز جنگ با رسانه و هدف عقیده که جنگ امروز به مراتب دشوارتر و پیچیده تر است


برچسب‌ها:
[ 4 مهر 1394برچسب:, ] [ 20:28 ] [ حسینعلی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 4131
تعداد مطالب : 518
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Up Page