یاحسین
مفید و متنوع
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یاحسین و آدرس hossein54.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر خانواده را به منزله یک خیمه تصور کنیم، ستون این خیمه چه کسی است جز «زن »؟ اگر ستون را از بین ببرند، خیمه‌ای دیگر وجود نخواهد داشت، اینجاست که جنگ نرم با محوریت زن صورت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: وقتی شکست‌خوردگان به مصاف زنان می‌روند

 : مغز و قلب 2 عضو مهم بدن برای ادامه حیات انسان است؛ اگر مغز شخصی از کار بیفتد می‌گویند طرف مرگ مغزی شده است؛ در این صورت می‌توان سایر اعضای آن فرد مانند قلب و کلیه را اهدا کرد چون هنوز زنده‌اند؛ اما اگر قلب شخصی از کار افتاد، مغز و سایر اندام‌های بدن وی از کار می‌افتد و مرگش را به دنبال دارد.

بر طبق نظریه «Heart Land» اگر برای کره زمین هم مغز و قلبی تصور کنیم، مغز جهان همانند بدن انسان برای ادامه حیات خودش باید قلب جهان را در اختیار داشته باشد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ جنگ نرم, ] [ 17:19 ] [ حسینعلی ]
تجاوز شناورهای رزمی آمریکا به آب های سرزمینی ج.ا.ا را در یک بسته راهبردی و هدفمند باید بررسی و تحلیل کرد.
 همزمانی تجاوز نظامی آمریکا با خارج شدن قلب نیروگاه هسته ای اراک که نشانه متوقف و معکوس شدن برنامه هسته ای ایران است، پیام کار آمدی راهبرد آمریکایی " تهدید، تحریم، تحقیر " را به طرف ایرانی و جهان منتقل می کند.
از سوی دیگر این اقدام تجاوزکارانه آمریکا ناظر بر راهبرد " سخت گیری به ایران در پسا برجام " هم می باشد که مجله آمریکایی فارین افرز در 23 آدر 1394 از آن رو نمایی کرده است.
در این چارچوب، طرف آمریکایی به دنبال ایجاد این ادراک و انتقال این پیام بود که حتی عمل به همه تکالیف از سوی ایران در برجام، باز هم با " سخت گیری، تجاوز و تحقیر " از سوی ایالات متحده در پسا برجام همراه خواهد شد.
آمریکایی ها از این طریق و به زعم خود، می خواستند پاسخ لازم به آز مایش موشک های ایرانی به ویژه موشک عماد را هم داده باشند.
 حالا با دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی و توقیف شناورهای رزمی آمریکا، آن هم در آستانه سخنرانی سالیانه اوباما، این واشنگتن است که پیام لازم را از تهران دریافت می کند.
- آمادگی رزمی نیروهای مسلح ایران
- اقتدار ایران در برابر هر گونه اقدام آمریکا و متحدان آن
-هوشمندی ایران در جنگ ادراکی و عملیات روانی استراتژیک
با این شرایط اکنون آمریکا ضمن تحقیر شدن در برابر ایران، باید برای آزاد سازی نظامیان متجاوز خود، همانند انگلیسی ها مجبور به گدایی از ج.ا.ا بشود   بعبارتی شده است.

 

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 24 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 17:16 ] [ حسینعلی ]


مقام معظم رهبری  در دیدار جمعی از مردم متدین و انقلابی قم (به مناسبت ۱۹ دی ماه) با ظرافت منحصر به فرد ، به برخی شبهات مربوط به رهبری و مجلس خبرگان رهبری پاسخ گفتند :

۱ - شبهه ی نظر رهبری در باره ی شورای رهبری که از سوی احدی از اعضای منزوی شده ی خبرگان رهبری مطرح شده بود.
 
معظم له در این باره فرمودند :

"مجلس خبرگان خیلی مهم است ؛ آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد ، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست او (رهبر) است."

همچنانکه ملاحظه می شود حضرت امام خامنه ای بدون ورود مستقیم به این موضوع ، وظیفه ی مجلس خبرگان رهبری را تعیین رهبری می دانند که کلید حرکت انقلاب در دست اوست.

۲ - ابهام نحوه ی تشخیص خبره ی اصلح که اخیراً بحث خبرگان جوان که طبعاً مورد نظر جامعه ی مدرسین نیست را مطرح کرده و آدرس های جعلی به مردم می دادند .

در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند

"اگر کسانی که فهرستی را معرفی کرده اند متدین ، مؤمن و در راه امام باشند ، به حرفشان اعتماد می کنم و رأی می دهم ...اگر دیدم به مسائل انقلاب ، دین و استقلال کشور خیلی اهمیت نمی دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر امريکاست به حرفشان اعتماد نمی کنم"

۳ - شبهه دفاع و حمایت غلط و باطل جماعت اصلاحات چی از مجلس فتنه گر و برانداز ششم و تلاش برای احیای آن مجلس :

ایشان در این مورد خاص ضمن دفاع از مجلس کنونی فرمودند :

"مجلس کنونی در مسائل بین المللی مواضع خیلی خوبی می گیرد که مغتنم است ؛ این کجا و آن مجلسی که در مقابل دشمنان همان حرف آنها را چه در قضیه ی هسته ای ، چه در قضایای گوناگون تکرار می کند"

ایشان به این ترتیب غیر مستقیم از مردم خواستند که به کسانی رأی ندهند که در صدد احیای مشابه مجلس فتنه گر ششم هستند.


۴ - شبهه موقعیت و اختیارات رهبری که از دوره ی اصلاحات بر طبل رهبری در چارچوب قانون اساسی و غیر قدسی بودن رهبری می کوبند.

حضرت ایشان در این مورد با استناد به عقبه ی حوزوی و دیدگاههای حضرت امام خمینی سلام الله علیه فرمودند.

"هر کس با رهبر بیعت می کند با شخص رسول الله بیعت کرده است."

این فرمایش حضرت آقا بیانگر جایگاه ویژه ی ولایت در منطق دینی و طرد دیدگاههای روشنفکر مآبانه و غرب زده است.

۵ - شبهه ی ضرورت تشکیل مجلس خبرگاني که تحول گرا باشد و...

این مورد نیز یکی از موضوعاتی است که اصحاب فتنه در مجالس پنهانی برای آینده ی نظام طرح ریزی کرده اند و لذا حضرت امام خامنه ای با فرمایشات نورانی خود این توطئه ی شیطانی را خنثی کرده و فرمودند :

"آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد ، به خدا توکل کند ، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور ديگريست"

بدیهی است که دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی و عوامل سرسپرده ی داخلی و فتنه گر آنان شديداً به این انتخابات دل بسته و امیدوارند که مردم تحت تأثیر ادبیات و تبلیغات فتنه گران مجتهدین خام و جوان را انتخاب کنند و به این ترتیب توطئه ی براندازي روی زمین مانده ی مجلس ششم را این بار مجلس خبرگان رهبری دنبال نماید.

۶ - تعیین و تکلیف برخی ریزش های انقلاب و رفع ابهام از کسانی که دائماً از علت این ریزش و ماندن این افراد در حاکمیت (و حکم رهبری برای آنان) سؤال می کنند

در این مورد نیز حضرت آقا فرمودند:


 از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، عده‌ای از افراد انقلابی به‌خاطر «ظلم فردی احتمالی» که به آنها شده، به ناحق از اصل انقلاب روگردان شده‌اند و عده‌ای هم به‌خاطر مسائل شخصی و خانوادگی مواضع دیگری گرفته‌اند اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای «مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد»، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

۷ - و بالاخره شبهه تطهیر فتنه گران و گذشت از گناه نابخشودنی آنان به بهانه ی ضرورت وحدت و همدلی.

حضرت آقا طی ۶ سال گذشته مستمراً و مکرر بر خط قرمز بودن فتنه تاکید فرموده و تنها راه حل این مسئله و مشکل را توبه آنان و پذیرش اشتباه خود (هم اغوشي با دشمنان و وطن فروشی و...) و تلاش برای جبران اشتباه و خطای بزرگ وطن فروشی اعلام کرده اند و هم اینک و در ایام انتخابات نیز بر هم اغوشي فتنه گران با شیطان بزرگ تاکید فرمودند :

"کارهایی که سال ۸۸ کردند ابتکارات آمریکایی ها بود که قبلاً در چند کشورتجربه کرده بودند ، آمدند در کشور ما پیاده کنند که آن جور تودهنی خوردند (آنچه که در فتنه ی ۸۸ گذشت) انقلاب و کودتای رنگی بود"

بی شک این فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه یک حکم قطعی شرعی و قانونی است که در مورد فتنه ی ۸۸ صادر می گردد .

معظم له با این حکم ، حجت را تمام آنان که به قدر سر سوزنی تردید داشتند تمام کردند چرا


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 21 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ رهبری, ] [ 17:13 ] [ حسینعلی ]

افسران - معنای انتظار امام عصر عج الله ...


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ امام خامنه ای ، سرباز امام زمان, ] [ 8:13 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ قرآن , تاکید خدا , ] [ 8:5 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ غم ، شادی , ] [ 8:3 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـادم خوب ، ادم بد ، تجربه ، عبرت, ] [ 8:0 ] [ حسینعلی ]

افسران - فتنه‌گران به رهبری برای دست‌بوسی پیام داده "بودند/عده‌ای " آخر عمری اصرار برای ضربه‌زدن به نظام دارند!


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ نه دی ، امام خامنه ای ، فتنه 88, ] [ 7:58 ] [ حسینعلی ]

افسران - تنها ترین سردار...


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ تنها ترین سردار ، امام خامنه ای, ] [ 7:56 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ انصاف ، الفت ، حضرت علی (ع), ] [ 7:54 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـارزش ، ارزش خداوند ، گناه, ] [ 7:52 ] [ حسینعلی ]


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ طعم شیرین مناجات ، گناه , ] [ 7:50 ] [ حسینعلی ]

افسران - کاخ نشینان ....


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ کاخ نشینان ، اما خمینی (ره), ] [ 7:47 ] [ حسینعلی ]

افسران - تجمع...


برچسب‌ها:

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تا کنون نتوانسته ایم از دریا و ظرفیت های بالای دریایی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم

امیر دریادار حبیب الله سیاری عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه هفدهمین همایش صنایع دریایی و دریانوردی در کیش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اهمیت دریاها در اقتدار یک کشور و در توضیح علت عقب ماندگی در این حوزه و استفاده نکردن از این ظرفیت خدادادی برای توسعه کشور گفت: همه اینها آثار استعمار و استثمار است چنانکه زمانی پرتغالی ها و اسپانیایی ها بر آبهای آزاد ما در دریای عمان تسلط داشتند و بعد از اخراج آنها توسط شاه عباس صفوی، انگلیس استقرار یافت و از این نقطه کشور ما آسیب دید.

وی اظهار کرد : انگلیسی ها با این دیدگاه که برای تسلط بر یک ملت باید بر آبهای آن تسلط یافت و مردم را از ساحل دور کرد، بنادر مهم ما چون جاسک و سیریک و بسیاری از مناطق جنوب و شرق کشور را از جمعیت خالی کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: در حالی که تمام شهرهای تصمیم ساز دنیا در کنار دریا هستند امروز از 20 شهر مهم کشور یک مورد هم در کنار دریا، حتی در کنار مهمترین سواحل کشور چون مکران نیست.

وی با تاکید بر اینکه در نتیجه این سیاست های استعماری ما نتوانسته ایم از خاصیت ژئوپولتیک کشور برای توسعه استفاده کنیم گفت: در دوران جنگ سرد هم طی سال های قبل انقلاب باز این شرایط بدتر شد و ناتو بخشی دیگر از مناطق جنوب شرقی کشور را از جمعیت خالی کرد به گونه ای که هیچ امکاناتی در آن نباشد و اینها همه خواست استعمار و استثمار بوده است.


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـنیروی دریایی، ارتش, ] [ 7:41 ] [ حسینعلی ]

افسران - سازمان ملل متحد در امور بین المللی!


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـسازمان ملل، سیب زمینی, ] [ 7:38 ] [ حسینعلی ]

افسران - روایت دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهیدِ آشوری «روبرت لازار»

افسران - روایت دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهیدِ آشوری «روبرت لازار»افسران - روایت دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده‌ی شهیدِ آشوری «روبرت لازار»

«مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند»
www.ammarname.ir/nod 
«حاج خانم! من یه معذرت‌خواهی به شما بدهکارم. کسی که قراره چند دقیقه دیگه تشریف بیارند منزل شما، آقای خامنه‌ای هستند...» جمله تمام نشده که اشک مادر جاری می‌شود. برادرها اما هنوز فرصت می‌خواهند که باور کنند؛ فرصتی در حد چند ثانیه. بغض آلفرد و آلبرت هم با اولین کلماتی که از دهانشان خارج می‌شود، می‌شکند...


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ رهبری, بصیرت, ] [ 7:36 ] [ حسینعلی ]

افسران - سگ استکبار....

مــــــــــــــرگ بر اسرائیل 


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 7:33 ] [ حسینعلی ]

افسران - باید برای کشورمان لباس ملی طراحی کنیم.


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ ایران، لباس ملی, ] [ 7:29 ] [ حسینعلی ]

افسران - امام وشهدای ستاره....


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ حضرت امام(ره)، شهدا، تصاویر, ] [ 7:25 ] [ حسینعلی ]

افسران - ما همه سرباز......


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ سرباز، رهبری،, ] [ 7:23 ] [ حسینعلی ]

افسران - بهای سنگین اعدام شیخ نمر

کاریکاتور/ بهای سنگین اعدام شیخ نمر

www.ammarname.ir/nod 

‫#‏شیخ_نمر‬ ‫#‏لعن_الله_آل_سعود‬ 

عضویت در کانال عمارنامه

/telegram.me/ammarna 

 

برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 7:21 ] [ حسینعلی ]

افسران - محمد شاه نظری 48 ساله جانباز 70 درصد با وجود نداشتن یک دست به شغل تعویض روغنی مشغول است.

محمد شاه نظری 48 ساله جانباز 70 درصد با وجود نداشتن یک دست به شغل تعویض روغنی مشغول است.


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ جانباز, ] [ 7:18 ] [ حسینعلی ]

افسران - زیباترین رهبر دنیا.....


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 7:16 ] [ حسینعلی ]
 


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ نیایش ، خدا ، شیطنت بچه , ] [ 7:13 ] [ حسینعلی ]

افسران - بدون شرح


برچسب‌ها:
[ جمعه 18 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـپوتین ، داعش ، شیعه ، مقدسات, ] [ 7:9 ] [ حسینعلی ]
[ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـمرگ بر آمریکا، شیطان, ] [ 15:33 ] [ حسینعلی ]

طی مراسمی که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، سی و پنجمین دوره مسابقان قرآن کارکنان پایور و وظیفه و چهاردهمین دوره رقابت های قرآنی دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی ارتش در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان عالی رتبه لشکری و مسئولین کشوری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ حجت الاسلام صالحی نسب معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش به ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات پرداخت و گفت: یکی از پر سابقه ترین و پر دامنه ترین مسابقات قرانی در سطح نیروهای مسلح و کشور مسابقات قرآنی ارتش می باشد.

وی در ادامه سخنانش افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ترویج و عمومی سازی فرهنگ قرآنی در سطح ارتش می باشد که در این رابطه مجالس و محافل قرآنی فراوانی در سطح یکان های آجا و نیز در بین خانواده های کارکنان ارتش برگزار می شود.

صالحی نسب همچنین به ارائه آمار افراد شرکت کننده در این رقابتهای معنوی پرداخت و گفت: در مرحله ابتدایی مسابقات قرآن ارتش که در یکان های برگزار شد، 12 هزار و 505 نفر شرکت کردند که از این بین 290 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان سخنانش بازنگری در شیوه اجرا، استفاده از داوران مجرب کشوری و لشکری، حضور چهره های جدید قرآنی و برگزاری کارگاه آموزشی قرآن، اردوی آمادگی مسابقات قرآنی را از ویژگی های این دوره از مسابقات دانست.

شایان ذکر است در این مراسم از پیشکسوتان و افراد برگزیده قرآنی ارتش تجلیل شد.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ ارتش، مسابقات قرآن, ] [ 15:20 ] [ حسینعلی ]

مشاورعالی فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و تجهیزات پیشرفته خود به دنبال آلوده کردن فضای معنوی جامعه و جوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خرم طوسی این مطلب را در گردهمایی مسئولین و مربیان آموزش قرآن کریم آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.

مشاور  عالی فرمانده کل ارتش در این گردهمایی با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان برای آلوده کردن فضای معنوی جامعه گفت: دشمن در این نبرد با تمام توان و بالاترین سطح از فناوری خود وارد عرصه شده است و ما برای مقابله با آن باید ابتدا این خطر را احساس کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان هدف اصلی دشمنان در این جنگ هستند، تصریح کرد: باید در این نبرد مخاطبین را نسبت به اهداف دشمن حساس کرد.

او در پایان تأکید کرد: با اقدامات مناسبی که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه های مختلف آموزشی فرهنگی برای کارکنان، همسران و فرزندان آنان انجام داده است، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم ترین نهاد هاست.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 17 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ فضای معنوی , ارتش , دشمن , ] [ 15:13 ] [ حسینعلی ]

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش گفت: اولین و مهم ترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهره مندی از فرهنگ قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمدی در این مراسم که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد؛ از تلاش های گسترده و اثرگذار قرآنی در سطح ارتش که به همت سازمان عقیدتی سیاسی آجا و با همراهی و پشتیبانی فرماندهان محترم انجام شده است تقدیر کرد و افزود: در پایشی که شورای توسعه فرهنگ قرآنی در بین سازمان ها و نهادهای کشور در خصوص امور قرآنی انجام داده است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دستگاه های مطرح و پیشگام در امر توسعه فعالیت های قرآنی شناخته شده که این جایگاه موجب افتخار و سربلندی ارتش و نیروهای مسلح کشورمان می باشد. وی در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سابقه سی و پنج ساله در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم؛ قدیمی ترین و با سابقه ترین سازمان کشور در ارتباط با فعالیت های قرآنی بوده و ما امروز بسیار خوشحال و مفتخریم که ارتش ما یک ارتش ولایتمدار و قرآنی است.


برچسب‌ها:


((مدافع حرم عرفان باشوکی))


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 19:41 ] [ حسینعلی ]

1_ کوثرخانم فرزندشهید مدافع حرم محمود رضا بیضایی
2_ فرزند شهید مدافع حرم حسن غفاری
3_فرزند شهید مدافع حرم نادرحمید
4_آقا طاها فرزند شهید مدافع حرم محمد حمیدی
5-پسران گل شهید مدافع حرم مهدی یاغی



////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:یاحسین (ع), ] [ 19:32 ] [ حسینعلی ]

حسن فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به برخی شبهات ایجادشده پیرامون ولایت فقیه و شورایی‌شدن رهبری طی پیامی به ملت شریف ایران بر اصل وظیفه خبرگان رهبری تاکید کرد.

متن کامل این پیام به‌شرح زیر است.

هدف و قصد مطرح‌کنندگان شورا در این روزها در مطلع انتخابات خبرگان چیست؟

حضرت امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه را بر مبنای عقلی و نقلی بودن آن در حاکمیت دینی مطرح فرمودند و نیز تأکید کردند «پشتیبان ولایت فقیه باشید که آسیبی به مملکت نرسد.»

اصل ولایت فقیه در دوران امام بزرگوار، اصالت و استحکام خود را در اداره نظام اسلامی و دفاع از حقوق مسلمانان و مستضعفان به روشنی نشان داد و موجب استمرار آن در دوران رهبری پربرکت این اصل مترقی اسلام در وجود امام خامنه‌ای عزیز گردید.

تلاش‌های ناموفق مخالفان ولایت فقیه در حذف آن به سنگ خورد و سپس در پوشش‌های گوناگون در مقاطع مختلف اقدامات سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای توسط دشمنان خارجی انقلاب و تداوم شعارهای آنان توسط نفوذی‌ها و یا نخبگان وابسته به آنان و تسلیم و استحاله‌شدگان انقلابی در چهره فتنه ناکام ۱۸ تیر ۷۸ و حوادث غم‌انگیز و تأسف‌بار فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی ۸۸ خود را نشان داد.

امروز که شمشیر فتنه کند شده است، حیله جدیدی به نام «شورا» به کار گرفته می‌شود تا راهکار قانون اساسی برای شرایط اضطرار با طرح شورا در مجمع خبرگان، ولایت فقیه زنده، پویا و برقرار در کشو را بشکنند.

مردم به گوش باشید که کلید شکستن استحکام داخلی اقتدار ایران اسلامی، امروز واژه «شورا» است.آنان که این واژه را به کار می‌برند، کسانی هستند که امامت فتنه‌گران در نماز جمعه، شیرین جلوه کرد و جمعی از اهالی فتنه به‌صورت مختلط و با کفش پس از شعار علیه مقدسات مردم در صفوف نماز جمعه به آنان اقتدا کردند و سخنی نگفتند و علیه تندروان ساختارشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سکوت کردند.

درست است که در کتاب مقدس قرآن کریم «وامرهم شورا بینهم» آمده است، لکن مشورت، برای پیدا کردن راه بهتر است و هیچ‌گاه شورا نیابت ولایت امر و مسئولیت اجرای حکم ولایت فقیه را نمی‌تواند برعهده بگیرد.

در تاریخ هیچ‌گاه امامت شورایی و فرماندهی کل قوایی شورایی را شاهد نبوده‌ایم و بر فرض محال چنانچه شورا به جای مقام ولایت مطلقه فقیه که در قانون اساسی آمده است، بنشیند، در کشور چندزبانی پیش خواهد آمد و استحکام وحدت در برابر آمریکا و صهیونیست و دشمنان استکباری و مرتجع، شکسته خواهد شد.

هوشیاری و بیداری همگانی لازم است تا آسیبی به کشور وارد نشده راه نفوذ دشمنان برای تجزیه کشور و انقلاب خدای ناکرده گشوده نشود.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) , ] [ 19:24 ] [ حسینعلی ]
 
یلدا یعنی یادمون باشه سرمای انتظار
با گرمای عشق و امید فردا
به شیرینی میگذره

توی زمستون امسال
با اتفاقای شیرین همراتون هستیم!

یلداتون مبارک

 


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ یلدا، عشق، زمستان، بی تو, ] [ 19:20 ] [ حسینعلی ]
تو دنیایی زندگی میکنیم که پول حرف اول را میزند با حال یک سری هستند که عاشق ما ایرانی ها شدندو در ٢۴ساعت شبانه روز ٣۵٠٠ساعت برنامه فقط برای ماپخش میکنن؛شبکه هایی که خارج از جغرافیای ایران برای نگاه کردنش بایدپول پرداخت کرد؛مثل شبکه ی BBCکه داخل خود انگلیس فعالیت داره ازمردمش برای پخش این شبکه مالیات میگیره اما برای ما رایگان پخش میکنه...

بیشترین فیلم های پورنر بعد از غزه برای ایران پخش میشه چرا که جوون غزه تفنگ رو بگذاره زمین و حواسش بره ب جای دیگه.

 واقعیت این است   این دسته اقدامات  رسانه ها از یک پشتوانه    فکری برخودار است که نمونه آن بشرح زیز است

١-جرج شولتس استراتژیست معروف آمریکا:انقلاب اسلامی ایران خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب درسرتاسر تاریخ آن است.

٢-ریچاردنیکسون درکتاب پیروزی بدون جنگ نوشته:اسلام خمینی وبنیادگرایی اسلامی برای ماخطرناک تراز تهدید کمونیسم و شوروی است.

٣- (توماس فرید من)در ١٢بهمن سال ١٣٨۵ مقاله ای نوشته به اسم ویزای دانشجویی:

لازم نیست آمریکا به ایران لشکر کشی کند؛باید روابط خود را با ایران گسترش دهد وسفارتخانه خود رادر تهران  بازگشایی کند
این سفارت پیش از هر چیز باید پنجاه هزار بورسیه تحصیلی به نخبگان و جوانان ایرانی برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه های آمریکا بدهد؛
فقط این کار را بکنید وبنشینید وشاهد خروش شگفت آورترین بحث ها در داخل ایران باشید
میتوانیدبر سر آن شرط بندی کنید....

۴- میشل هوئلیک،نویسنده ی اسلام ستیز فرانسوی می گوید: جنگ بر ضد اسلام گرایی،با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد،فقط با فاسد کردن آن ها می توان به پیروزی دست یافت.پس باید جای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتاه فرو بریزیم...


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ نبرد نرم, ] [ 19:27 ] [ حسینعلی ]
 
«سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در بند رژیم صهیونیستی که سال ۲۰۰۸ بعد از ۳۰ سال اسارت از سلول‌های دشمن صهیونیستی آزاد شده بود، شب گذشته در حمله موشکی دشمن دیرینه‌اش به دمشق، به شهادت رسید.
 
شهید «سمیر قنطار» سردار اسرای لبنانی، که بود؟
 
 

 «سمیر قنطار» قدیمی‌ترین اسیر لبنانی دربند رژیم صهیونیستی در 20 جولای 1962در روستای دروزی نشین «عیبه» از توابع استان «جبل» لبنان به دنیا آمده و  در سال 1978 میلادی طی یک عملیات ضد صهیونیستی در شهر صهیونیست نشین «نهاریا» به اسارت در آمد و در لبنان «سردار اسرا» لقب گرفت.

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ شهید, قنطار , ] [ 19:15 ] [ حسینعلی ]

 

اردوی جهادی پدافند غیر عامل با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)و جمعی از معاونین،فرماندهان و مسولین مناطق پدافندی کشور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)برگزار شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت:یکی از اهداف برگزاری اردوی جهادی پدافند غیر عامل فهم درست و پذیرش پدافند غیر عامل در اقدامات عملی پدافند هوایی است.

امیر صباحی فرد اظهار داشت:بحث آسیب شناسی و تهدید شناسی،وضعیت موجود پدافند غیر عامل در قرارگاه و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب،اجرای صحیح طرحها و دستور العمل های پدافند غیر عامل و مبحث مدیریت بحران در این اردوی جهادی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: اقدامات پدافند غیر عامل در کلیه یگانهای قرارگاه پدافند هوایی به صورت سالیانه مورد ارزیابی قرار می گیرد و یگانهای برتر در این حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ پدافند، ارتش, ] [ 19:5 ] [ حسینعلی ]

افسران - مراقب جنگهای امروزی باشیم


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ رهبری, ] [ 19:3 ] [ حسینعلی ]

افسران - سلام صبح بخیر


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 دی 1394برچسب:یاحسین (ع) ـ شیعیان ، امام زمان ، تشنه آب, ] [ 18:53 ] [ حسینعلی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1395
فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 4108
تعداد مطالب : 518
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


Up Page